Followers

Saturday, March 5, 2011

Al Kisah Cincin Tunang

Hai lambat nau aku update pasal majlis bertunang tu kan. Nak buat cam ne, gambar softcopy dan hardcopy tak dapat lagi dek.. Malam ni kot baru dapat. Ni gambar kat atas ni pun akak curi dari facebook en photographer tu ha..

Cantik tak? Cantik tak teknik beliau mengambil gambar? Hehe.. Yang bersinar tu cincin tunang, dan yang tersarung dijari manis ku itu pulak cincin risik. bertunang dengan orang jauh kan, terpaksa la dapat cincin risik ngan cincin bertunang sekali.. Terpakse kan..haha


Cincin tunang dan cincin risik bersama-sama di atas mawar putih yang suci bersih.huhu. Cantik tak? Aku suka sangat dua-dua. Walaupun bukan aku yang pilih tau. Pandai en tunang dan bakal mama mertua i pilih kan.. hehe.

Hai kisah cincin ni la akak nak citer ni ha dik non. Al kisah cincin ni di beli tanpa empunya jari yang bakal disarung. Maka nya.. En Tunang tawakal je la beli sendiri tanpa tau saiz sebenar jari manisku ang manis ini.. Jauh kan, susah tul nak jumpa.

Masa majlis bertunang tu, perkara yag paling aku risau dan mendebarkan adalah takut cincin tak muat.. Risau gila oo.. Berdebar-debar, tak senang duduk dibuatnye ha. Terketar-ketar tangan ni ha masa cincin disarungkan. Tapi Alhamdullilah muat, cuma ketat sikit je la ha.

Sebagai azam kuruskan badan katenye..huhu. Ye la ye la.. Akak nak kurus la ni. Macam mane ntah nak diet. Diet kang lapar. Lapar kang otak jadi lembab, otak lembab kang susah pulak nak berpikir. Kalau dah susah berpikir tentu lah susah nak mencipta logik-logik untuk sistem. Bile dah susah nak pikir logik, mula la tension wat programing. Bila dh tension ngan coding mula la meroyan nak berenti nak berenti nak berenti...

Kan.. banyak gila efek dia kan.. Serius plak tu. Dah tu Camne nak diet tu??

5 comments:

Caroline Ng May Ling said...

apsal takut tak muat pula?? hehe bukan pilih sama2 ngan tunang ?? :)

My Stories

TiKa LEh said...

tak pyh diet lah..hehhe..thniah ..

Natasya Aisya said...

wah~tahiah sis!

aeinio said...

tahniahhhh :)

.:: Ain Luo Sasuke ::. said...

noy..kem salam sama abg photographer yg comel itu ye..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails