Followers

Friday, October 15, 2010

10.10.2010

Seperti kecoh-kecoh sebelum ni buat hantaran bagai sume kan, maka hari bersejarahnye adalah pada 10.10.2010 yang lepas. Haduhai bukan main lambat lagi update kat blog kan. Kate bizi kan, gini la gayanye. Ok ni adalah majlis pertunangan abang gue yek, bukan gue..

Ha ni la antara hasil kerastangan ku. Simple aje. Kate first time buat kan. Tak pe, ni baru majlis tunang. Nanti majlis kahwin kang aku buat elok lagi yek. Sangat sedih ye aku terlupa nak snap gambar masa hantaran ni dikumpulkan semua. Lupa pasal aku kan macam mak bedah yang paling sibuk masa hari tu.. Ke sana ke sini, macam mak pengantin.


Rombongan kami ke rumah bakal kakak ipar punyalah meriah okeh. Semua sepupu aku yang rapat-rapat ikut la. So layankan je la gambar-gambar diorang yang memang pantang nampak kamera ni.

Ni pulak kat balai tempat makan. Nasib baik buat balai, kalau tak mana nak sumbat sepupu-sepupu dan anak-anak sepupuku yang ramai ini? Comel kan anak-anak sepupu aku? Comel macam cik noy die kan..huhu. Eh ni baru sikit, next entri aku tepek gambar budak2 comel yang lain ye.

Baik-baik, sementara kami bersuka ria kat luar begambar, orang - orang dewasa pulak berbincang kat dalam. Aku ngan sepupu-sepupu aku lum dewasa lagi walaupun mereka dah beranak pinak, jadi kami duduk luar je snap-snap gambar.. =)

Lepas selesai berbincang, maka mula la pulak majlis menyarung cincin oleh puan emak. Simple je kak Alin time ni. Masa ni aku ngan sepupu2 aku yang belum dewasa itu berebut la ikut masuk. Masuk pasal nak begambar dengan bakal pengantin la..huhu.


Sudahnye jangan lupa. Harus la ada gambar reramai begini. Teka la mana satu makcik, mana satu sepupu dan mana satu anak sepupu.. Hampir tak dapat beza.. Cewah! Majlis ni sekejap je. Berbincangan pun ringkas je, tak ade berpantun bagai. Maklum lah, wakil berbincang tu pakcik-pakcik aku, muda lagi semua...huhu

Lepas berbincang, sarun cincin, bergambar, makan-makan, terus kami balik. Alhamdullilah jalan JB-Kota Tinggi hari tu tak jem macam masa hari raya hari tu . Jadi tak la rasa penat sangat masa balik rumah hari tu.. Alhamdullilah juga semuanya selesai dengan lancar dan sempurna =)




3 comments:

..nOj.. said...

nasib lupa snap hantaran abg, mcm guwe, lupa snap hantaran sendiri ketika majlis kawen. hampeh betul

..nOj.. said...

eh lupa plak, bestnye sepupu sepapat seme nmpk sebaya2 je tu

burberry said...

salam ziarah...
selalunyer kalau dah banyak kerja mmg banyak yang kita akan lupa.. nak2 hari penting macam nie...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails