Followers

Tuesday, October 5, 2010

Khas Untuk Awak Yang Sedang Merajuk


Awak... Awak selalu cakap, saya ni blogging asyik letak gambar kawan-kawan, gambar kucing, gambar makanan je kan... Tapi kali ni entri ini khas untuk awak... =) Gambar awak sesaje dalam entri kali ni tau. Special tau.

Oleh kerana handphone saya masih koma kat kedai, jadi saye pujuk kat sini je ek.. Ye la saye mengaku saye salah.. Awak kate handphone saye rosak masuk air adalah padah. Padah kerana pergi berfoya-foya dengan girl friends saye ke gunung pulai tanpa izin. Alah awak, so sorry la, lain kali saye tak buat lagi <--- tapi tak janji.

Awak jangan la merajuk lagi, jangan la marah lagi.. Walaupun awak comel mengalahkan baby yang awak dukung tu bila merajuk, tapi saye lagi suke tengok awak kacak lagi bergaya kalau tak merajuk macam dalam gambar kat bawah ni ha... =) Oh my hero.. =)


Awak nak merajuk lagi ke? Saya pujuk dengan strawberry boleh? Kegemaran awak kan ni... Ingat tak masa kite ke cameron dulu? Awak belikan saya 3 paket strawberry tapi awak yang habiskan 2 paket tu... Tak baiknye.. Tapi tak pe, asalkan awak heppy kebun stoberi pun bleh saya bagi =)


Tak nak stoberi? Nak marah, merajuk jugak? Ye la ye la.. Tembak je la saye terus... Mesti puas ati awak lepas tu. Mesti tak marah lagi dah pastu. Tapi jangan la tembak bebetul.. Tembak macam ni dalam gambar ni je.. Bang! Bang! Saya kena tembak. Ok dah seri 0-0 ek.. Boleh?


Hurmm.. Awak dah la tu.. Tak kesian ke kat saye ni.. Dah la tak ade handphone.. Awak pulak buat tak tau je... Sedih ni.. Tengok la muke saye sedih dan boring.. Buruk tau. Dinding pun tak nak pandang saye dah. Awak tak kesian ke?

Kalau awak kesian, kalau awak dah tak merajuk, awak sila la call saye.. =) Saye tunggu... Ye la saya dah tak de handphone, jadi call la office, kalo petang baru kesian call la rumah.. Yang penting kena kesian.. Kalau taaaaaaaaaak........NANTI SAYE YANG MERAJUK PULAK 8 TAHUN!

Okeh awak... saye menunggu panggilan dari mu.. Miss u =)

7 comments:

suzzsuzie said...

suruh `awak' baca entri ni mesti dia senyum2

Unknown said...

hihihihi..
kmu berdua ni sweet n klako la...
sye suke..sye suke..=)

..nOj.. said...

hehehe dia dah talipon ke blum ni

Cik Goyos /Goyos-chan said...

sweet couple ♥.. harap si dia baca dh entry ni

nurazima haji mohinadin said...

so sweet...:-) tetibe sedih..arini befday my boy tp 2 hari lepas kitorang clash..da penat beli hadiah tp last2 sy buang ja..jaga dia baek2 kalau awak sygkan hubungan ni..:-) semoga ke jinjang pelamin..amin

areyart said...

oh..ini lah lelaki yg saya jumpa di Selinsing tempoh hari..no wonder lah dia banyak tahu mengenai syarikat dan aktiviti2 saya di sana dulu..hehehe (tekaan saya tepat)

Aini said...

hahahaaaaaa.. maklumat sulit sudah terkantoi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails