Followers

Friday, October 8, 2010

Hasil MC Selama 2 hari Adalah Cupcakes. Betul-betul Sakit Atau Cari Penyakit?


Kembali ke office setelah 2 hari merehatkan diri MC. Kalau ikut hati nak je nak sambung sampai sabtu.. Tapi kalau sambung sampai sabtu sape nak nyiapkan kerja beta? Nak makan gaji buta? Tak nak... Dose kau.. Neraka nanti..

Petang semalam lepas sapu minyak Jarum Emas seperti yang disyorkan en ayah terus sepantas kilat aku sihat serta merta. Kalau sebelum ni bergulung atas lantai macam ulat gonggok menahan sakit walaupun dah ke klinik, tapi lepas sapu minyak Jarum Emas yang hebat tu, terus menjadi sihat.

Hebat pengangan Minyak Jarum Emas tu. Kalah air jampi jiran bagi <--- mintak die pil chi-kit teck aun dibaginya air jampi, kalah ubat klinik yang menelan ringgit malaysia 70hinggit. Last-last Minyak Jarum Emas yang paling berkesan.

Bukan sahaja sihat, malah gagah dan ligat. Siap boleh bangun selongkar dapur, cari itu ini, campur itu ini, letak itu ini, lantas jadik la benda comel macam dalam gambar kat atas tu.. Itulah cupcakes pertama aku..

Ape? Tak ade rupa cupcakes? Eh ko jangan la melampau sangat, jage la ati skit weh.. Kecik ati i tau.. Walaupun tak secantik yang orang jual-jual tu, tapi sekurang-kurangnye sahaye ade usaha untuk mencuba okey. Huhu...

p/s : seronok gak ek buat cupcakes ni... ni yang cam gian nak buat lagi jek ni.. =)

3 comments:

Zaharah said...

wah cntek nyer..

bkn xde rupe kek tp tak sampai ati nk mkn wat cntek ni.. pndai nyer wat,,

..nOj.. said...

comel comel. lawo dah ni. mmg rupe cupcakes. dah kalo bkn rupe cupcakes, rupe ape pula.

eh ape itu minyak jarum emas?

gha sudin said...

cantek jer cupcake tuan umah..

lagi cantek daripada cupcake beli kat kedai you..

hihi.. ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails