Followers

Thursday, October 14, 2010

Bila Aku Dah Marah

Aku tengah marah ni. Macam nak terpelanting keyboard ni aku tekan dari tadi. Mau runtuh meja ni kejap lagi kalau gini ganas gaya aku buat kerja sampai petang karang.

Geramnye. Tengah bayangkan keyboard ni adalah muka orang itu. Mati ko aku tekan kuat-kuat macam ni. Hambik ko! Hambik Ko! Kuat lagi! Kuat lagi aku ketuk aku tekan sampai abang jual goreng pisang kat simpang depan tu pun boleh dengar!

Ape mintak maaf mintak maaf? Ingat free nak mintak-mintak? Benci! Buat salah kat orang dengan muka tak bersalah lepas tu mintak maaf dengan muka nak mintak penampor. Meh kasi aku tekan muka ko kat dinding sampai retak nak tak?

8 comments:

Zaharah said...

la nape mara-mara ni noi?
sape orang yg wai noi mara ni?

bardboo said...

eh marah pasal ape nie? takut...huhu

..nOj.. said...

errkkk bahye tul. sabo sabo ye

laGenDA KodOk HijAU said...

mara pada sapa lak ni.. sabar.. sabar sahabat ku.. kalau nak juga penampor ajak kodok sekali sebab dah bertahun tak penampor orang

Aini said...

hoh kalau dekat, depan mata ni memang sia-sia dah muka die melekap kat dinding tau

Eliss said...

tapi i'm sorry seems to be the hardest words :) orang kata lah.

Didi Nadhirah said...

rs nk hentak org gak....

Nabiel said...

aini~
jgn mrh2!!hehehe..
kang cair mekap tuh~=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails