Followers

Thursday, October 21, 2010

Rozalia Sudah Ditemui - Pelangin Angan ku Musnah Mungkin?


Cantik.. Cantik budak Rozalia ni. Minggu ni heboh kisah dia yang hilang, di katakan diculik. Paling parah bila keluarga si Rozalia ni tuduh tunang Rozalia ni sendiri iaitu Mohd Hilmi Mohd Nor yang culik si Rozalia ni.

Akhirnye kes yang suspen ni selesai jugak hari ni. Rozalia di temui kat bukit bintang. Rupanya dia lari sebab tak nak kahwin dengan tunang dia tu. Oh... Sepatutnye Rozalia dan Mohd Hilmi tu akan melangsungkan perkahwinan 12 November ni. Tak lame dah oi. Aku yakin semua persiapan dah ready tu..

Tapi nak buat macam mana, perkahwinan tu adalah untuk selama-lamanya. Kalau hati dah tertutup untuk si dia, ape yang mampu kita buat sebagai perempuan kan. Hurmm.. Entahlah.. Semoga Rozalia dapat pikir semasak-masaknye dan buat keputusan yang bijak.

Rozalia lari sebab dia kusut mungkin. Ye la, persiapan perkahwinan dah dibuat, tapi hati berbelah bagi. Kadang aku pun bila kusut rasa nak lari jauh-jauh owh..

8 comments:

aliesha kirana said...

hmm...susah ble hati blm tetap..huhuhuh.... nmpknye xjadi kwen la kn..ciannyee~

s h a f i q h a s h i m _____ said...

cantik bebeno dia nie.
:P dia lari sbb aku tu. hahahaha

kodok hijau the ghost writer said...

kau pon janganlah lari lak.. susah aku kena cari lakk .hahahhaa

..nOj.. said...

comel kan dia ni. gambar pakai tudung pun lawo, tak pakai tudung pun lawo. yela serabut la tu. akal pendek plak, tu yg terus lari. takpe la. nanti setel la bebaik ye

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mesti ada sebab yg kuat kenapa dia x mo kawen. so mak ayh dia jgn ler pksa dia kawen lepas ni. kalau x jadi tu anggap x de jodoh. lebih baik putus tunang dari bercerai lepas kawen.

Anem arnamee said...

Salam.

erm, lelaki tu masa kawan okke, dah tunang berubah, tu kot dia pun tak yakin nak kahwin tetibe.wallahua'lam.

Kujie said...

hehehe
lari skrg dari lari masa dah jadi bini org, kan

budak muda...

fndrocka said...

Byk benda personal dlm kes ni..berita pun takleh nak siar sgt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails