Followers

Tuesday, November 2, 2010

Awak Yang Selalu Berbaju Kurung Kat Plaza Tasek Petang-Petang Tu Kan?

Hari ni kan aku duduk rumah, tidak sihat. Jadi bile perut dah berkeroncong tengahari ni aku pun buat keputusan buat Mcdonal delivery je la.. Selera pun macam ade tak ade je nak menelan makanan kan, jadi order la sedap-sedap sikit.

Sekejap je, dalam lima minit abang Mcd bersama motornye dah terpacak depan rumah. Cepat kan? Ye la dekat je kot Mcd Plaza Tasek tu dari rumah aku. So aku pun dengan lomah longlai pergi la depan rumah nak amik mcd tu, tak keluar pun dari pagar.

Abg Mcd : Ni ye pesanan awak
Aku : Terima kasih
Abg Mcd : Tumpang tanye. Awak kan yang selalu saya nampak berbaju kurung kat Plaza Tasek petang-petang?
Aku : Eh, awak perasan ke?
Abg Mcd : Mesti la.. Cume beza baju kurung ngan tudung je kan.
Aku : Selalu balik kerja singgah situ.
Abg Mcd : Hari ni tak kerja?
Aku : Tak. Mc.

Rajin sangat ke Plaza Tasek tu kan sampai orang Mcd pun dah kenal. Len kali tak nak lalu depan Mcd plaza tasek lagi dah.

~Tekak tak sedap. Ayam Mcd yang selalunya pedas berapi pun terasa tawar hebeh...

6 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. mesra betol abg mcD tu yer. siap boleh cam muka lagi. dahsyat..

semoga cepat sembuh.. ;)

Privacy_Resident said...

Sehat cepat2. Ayam tu bagi aku makan :P

Zaharah said...

Wah msti tiap petang abg macd tu cari kelibat noi kat plaza tasek...heheheee

..nOj.. said...

wah glemer betul sampai abang mekdi kenal. heheh

riezgurl said...

mesti abg mekdi tu berkenan kat ko kn..sampai igt muka ko.. xpun muka ko ni mmg cap plaza tasek..hahaha!! tiap2 hari g je..sampai plaza tasek tu pun da muak tgk ko..hehehe

Aini said...

pasni g Plaza tasek pakai purdah.. biar org tak cam...huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails