Followers

Sunday, November 14, 2010

Cinta Uncle Seeker Dengan Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah

Ahad macam ni, macam-macam kisah sensasi yang keluar. Terbaru, pasal uncleseeker yang mendedahkan pengakuan berani mati tetang kisah dia dengan Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah yang aku kagum sikit masa dulu.

Tak tau apa motif uncle seekers ni mendedahkan aib orang macam tu. Kalau benar cinta, jaga dan peliharalah, bukan begitu caranya.. Ape pun, tak berani cakap banyak pasal ni.. Ni pun aku tau lepas baca kat blog kak Ina KL ngan Beautifulnara.

Gambar kemesraan, percintaan dan gambar-gambar lain yang mengaibkan mantan permaisuri Agong, Siti Aishah tidak lah mahu aku paparkan kat blog ni... Mintak maaf la bebanyak....

2 comments:

Nur Misnan said...

salam.. benar tak elok mengaibkan
orang lain.
lagi2 bila menunjukkan gabar yg kurang manis

Nurulbadiah Lai said...

that old man(uncle seeker) just like api yang mebazar..yng berbahaya kepda org ramai..

mengaibkan org..mendedahkn cerite2 psl kisah permaisuri dengan die..mmg sgt tidak bertanggungjwb..
ckp pon bukan mcm org islam..cerite mnde2 dalam selimut..bngge lagik duk cerite..manusia2..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails