Followers

Monday, November 22, 2010

Bibir Bengkak Di Cakar Dek Kucing


Pada ketika ini ye, aku sedang mengetap ngetap bibir. Mengetap ke mengetip? Pilihlah sendiri. Mengetap ngetap bibir dengan harapan dapat menguruangkan bengkak dibibir munggil...lah sangat..haha. Habis lah cacat rupa paras nak pergi kerja esok kang kalau bengkak tak sembuh lagi.

Si kucing pun satu. Tak ade tempat len nak serang. Tengah sedap-sedap tidur petang tadi datang budak kucing 4 beradik anak si Bulat tu main kejar-kejar, bergusti kat keliling aku. Yang panjat-panjat badan aku ni best la, macam kena urut jek. Yang duk bergusti tonggang terbalik kat tempat aku tido ni yang tak buleh belah.

Si budak Itam ngan budak Belang la tu yang bergusti. Tengah-tengah bergusti bercakar-cakar, terover limit pulak tercakar mulut aku ha... Walaupun calar sikit, tapi bengkak jugak ooo... Kucing la kucing.... Dah jadi macam ni nak salahkan siapa? Mak kucing si Bulat?

Benci tau.. Habis besar bibir I jadiknye...huhu

4 comments:

ciK mOt ©™ said...

jalan2 sini...
sakit kan kena ckar...sure pedih...

makdara TERdiva said...

seb baek kucing yg cakar..kalau org??? hiks!

SINGALAUTMETRO said...

pesan saya jangan main kucing...

LoVe is CiNta said...

kna hati2 gak...sbb kuku kucing pun berkuman

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails