Followers

Friday, November 12, 2010

Raja Farah Nikah Hari Ini - Kenapa Aku Yang Sebak?

baru tahu pelakon Raja Farah bernikah hari ni. Tengok video dia kat Ohbulan tadi tetiba rasa sebak. Uh, muka dan reaksi Raja Farah masa suaminya Megat tu cium dahi dia sangat la menyentuh hati. Mesti sebab Raja Farah berdebar-debar kahwin awal. Mesti la. Muda lagi Raja Farah ni. Umur baru 22 rasanya.

Ape-ape pun keputusan Raja Farah dan suami untuk berkahwin awal ni bagus jugak, boleh mengelakkan maksiat kan.. Hurmm.. Suka sangat la tengok video Raja Farah nikah tu. tengok berkali-kali coz suke tengok reaksi muka dia yang terharu, takut, suka sume tu..huhu

p/s : Cantik dia bertudung =)

5 comments:

Miza Yusof said...

tahniah raja farah dan pasangan :)

Tn.Punya said...

sesiapa yang dah nikah dah merasai dahi dicium tu..memang lain rasanya.. kalau tak caya kawinlah..hehehe

Khumaera Ismail said...

dah sampai seru..bkawin itu berjuta2 billion lebih baik dr bcinta =)

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

elok lah die dah kawin.. die dl dak kelas aku time form 3..

iday said...

lambat lagi lar nak merasa dahi dicium suami,,belajar pon tak ais ag,,

setuju!cantik raja farah bertudung,,,pasni,mintakmintak dia tak seksi sangat dah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails