Followers

Sunday, November 28, 2010

Esok Adalah Senin

Cepatnye dah nak hari Isnin balik. Tetiba rasa takut pulak nak hadap hari mendatang. Oh penuh onak duri kot lepas ni... Oh tidak.... Ni sume nak berenti kerja punya pasal la. Eh sape ade kerja kosong? Kalau boleh tak nak programmer lagi la. Kerani ke ok gak kan tak kusut kepala. Tapi kerani yg starting gaji 3 ribu ade? Hehe..

Ni lagi satu benda risau. Tadi sebelum mak bertolak pergi segamat pagi-pagi, dia dah WARNING dah kat aku yang tengah mamai-mamai supaya ANGKAT BAJU KAT AMPAIAN SEBELUM HUJAN! SEBELUM HUJAN. MAK BALIK MESTI KERING. DAH SIDAI DARI LEPAS SUBUH TADI. Katanya puan emak.

Tapi tapi tapi... Tengahari tadi aku ke rumah kakcik, majlis bertunang akak dia. kakcik selaku kawan baik dan merangkap jiran belakang rumah aku ni ha. dah kat rumah kakcik tu, sakan sangat berborak, makan, gelak-gelak sambil hujan turun dengan lebatnye, langsung aku tak ingat pasal baju kat ampaian apetah lagi WARNING dari mak aku..huhu

Mantik la kena bebel kaw kaw punya mak balik jap lagi ni ha... Dan bilas dan spin balik tapi tak boleh nak jemur lagi sebab matahari dah terbenam laaaa...

p/s : orang tunang lagi. sentap sentap sentap


4 comments:

SINGALAUTMETRO said...

SESIAPA ADA KERJA KOSONG, bagiilah kat Aini. Lagipun dia teruk kena bebel malam ni dengan mak dia...hehehe. Yang pergi borak lama-lama sampai lupa pesan puan mak tu kenapa?

Adam said...

hehehe...

memang besok hari isnin. lusa hari selasa. =P

Aini said...

haha... lai lai kerja kosong...

Zaharah said...

Daftar Jobstreet x??
nnti ade keje kosg die bitau kn..

kerani gaji RM3000?? kalo ade kite pon nak..heheee

Siapa ade smlm?? smlm kite Pg smp 4 lebih baru balik.. xdapat nak join..huhuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails