Followers

Saturday, November 6, 2010

BIjak, Cantik, Baik, Murni.....

Aku sangat kagum dengan sorang gadis ini. Aku suka, aku suka. She is my old friend sebenarnya.. Tapi tak rapat pun. Tapi aku ikuti blog dia. Aku suka tulisan dia, aku suka cara dia, aku suka gayanya.. Gadis bijak, gaya sopan dan cantik, kata-kata yang baik, tulisan yang melambangkan kemurnian diri..

"Teruskan tersenyum kerana ia akan mengubat hati-hati org di sekitar mu yang lara. Teruskan menolong kerana ia akan membuat orang di sekeliling mu bahagia. Yang terakhir belajar la mensyukuri setiap nikmat yg diperoleh kerana kamu sememangnya seorang yang sangat bertuah" - Dia

Melihat orang lain kelihatan sempurna kadang-kadang buat kita terasa kerdil berbanding dia. Kadang-kadang menyalahkan nasib dan takdir. Padahal yang sepatutnya, kita patut jadikan orang lain itu sebagai contoh dan teladan untuk kita menjadi lebih sempurna... BERSYUKUR

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails