Followers

Saturday, December 19, 2009

Geng Blogger - Komuniti Blogger Masa Kini


Sebelum ni aku pernah promote pasal Gengblogger.com kan. Ala yang cerita pasal Gengbolgger yang sahangat best itu. Yang berjaya menggoda si Ehan jatuh cinta jugak pada Gengblogger tu..hehe. Okeh untuk yang tak baca entri aku sebelum ni, sila la ke sini untuk baca. Lepas tu sila la register & join Gengblogger untuk merasai kehangatannya..cewah..ayat tak bleh blah.


Okeh, entri pada kali ini pulak adalah bertujuan untuk aku turut serta dalam peraduan cipta tagline untuk Gengblogger.com ni. Saje cuba-cuba, tak rugi seposen pun kan mencuba? Haha.. Okeh En Ben, sila pandang-pandang, jeling-jeling tajuk entri saya kali ini. Daa..

6 comments:

udacun said...

yeahh... macih yea cik aini..haha

Shahrin said...

best2 nie... sye pun nak masyuk...

iyouweblog.com said...

will try it out! Nanged your post! Hopefully you will nang to read about Iyouwe.info is back with the name IyouweBlog.com !!!!!!!

HEMY said...

huhu.bukan kena 3 pktaan ke tag dia..good luck anyway

nobuta said...

harap ko menang cam best gak tu huhu

Legasi Piston Pecah said...

memang tak rugi pon join...cuma perlu fikir nak tulis ape kn...hihi..


p/s : aku fobia contest..!huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails