Followers

Thursday, December 24, 2009

Wanita Dan Angan - Angan



Pernah layan lagu Angan-angan dari Raja Ema? Lagu yang kedua dalam video kat atas ni. Haha..sangat suke lagu ni. Sebab lagu ni sangat-sangat comel. Raja Ema pun sangat comel masa zaman remaja dia kan. Kepada wanita-wanita diluar sana yok kite renung-renungkan bait-bait lirik lagu Angan-angan ni sambil berangan.


Angan-angan

Bila mencari pasangan
Yang bakal jadi pilihan
Si hartawan

Angan-angan
Jejaka pilihan hati
Punyai personaliti
Segak tinggi

(KOrus)
Cari-cari
Tunggu-tunggu
Masih belum bertemu
Hari-hari
Yang berlalu
Meningkat usiamu
Pilih pasangan
Memang tak mudah
Asyik berangan
Tak jadi nyata

Angan-angan
Biarlah berbatasan
Jangan sampai penantian
Berpanjangan

Angan-angan
Hanya indah dikhayalkan
Yang harus engkau hadapi
Kenyataan


Ye harus ingat tu Angan-angan, hanya indah dikhayalan, yang harus engkau hadapi, kenyataan.. Hidup ni tak boleh nak berangan je sentiasa ye, kerana hakikat tak semestinya sama dengan apa yang kita khayalkan. Dan tak semestinya si hartawan, yang segak tinggi je yang harus jadi pasangan pilihan kite.. Yang penting kita ada rasa keserasian dan bahagia dengan pasangan kita tu.. Tak gitu kawan-kawan?

5 comments:

iena said...

masa nih suara dia sangat la sedap.. manja...

iena said...

masa nih suara dia sangat la sedap.. manja...

zella said...

slalu angan2 nk kurus heheheh

Si budak Aboi said...

owh lagu febret mak aboi nie..!

Aidi-Safuan said...

wahahahahahaaha
besh lagu nih!
kepada gadis2,jangan la nak carik mat negro yang hensem jer.lelaki melayu ramai nih.huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails