Followers

Thursday, December 17, 2009

Geng Blogger Yang Sangat Best



Ayuh kawan, ayuh rakan yok kita same-same seiring sejalan join Gengblogger. Gile best tau. Gengblogger ni sebenarnya baru je diwujudkan hasil idea Ben Ashari. Baru 2 minggu. Walaupun baru, tapi dah ramai blogger yang menyangkutkan diri mereka di sini ye termasukla sahaye. Sebenarnya aku pun baru tau pasal Gengblogger ni hari ni lepas berjalan-jalan ke blog orang.

Apa faedahnye korang join Gengblogger ni? Setakat tak sampai 24 jam aku join, yang paling ketara aku nampak ialah Gengblogger ni berjaya meningkatkan jumlah traffik ke blog ini. Selain dari tu, kat Gengblogger ni juga kita boleh ping entri terbaru kita yang mana, setiap entri baru yang kita bebel/tulis akan di view oleh semua geng-geng dalam komuniti Gengblogger ni. Kenyataan ni bagus ye untuk siape-siape yang nak promote blog diorang.

Selain tu jugak, Gengblogger ni juga ada ruangan forum dan chat yang mana membolehkan blogger-blogger melepak bersama-sama, berkenal-kenal dan bergosip..huhu. Oit..oit..malas dah nak bebel banyak-banyak lagi.. Nak tau lebih lanjut, pergi la join Gengblogger tu.. Berbaloi-baloi..huhu.

Lastly, yang penting sekali, aku bangga ada jugak anak melayu yang bijaksana macam En Ben kita menyediakan ruang dan peluang yang sangat-sangat berbaloi-baloi ini. Oit..oit.. ini bukan iklan Celcom okeh..huhu.. Daaa...

10 comments:

HEMY said...

yeke baru dua minggu..ingat lama dh..aku bedal je join...sblum ni aku ping etry through facebook cam tak seswai sangat..

ayisy said...

salam. Bagi saya gengblogger terbaek setakat ni. Senang dan memang bestlah. Hehe... Dulu pernah gak join mcm gengblogger tp tak sebest gengblogger. :)

Aini said...

yep2.. tau x pe kn..huhu

PrinCe_TopEx said...

btol2..
kitew setuju sgt2..
gengblogger nie mmg beshhh r...

Cikgu Dahlia said...

baru 2minggu ke?? bukan dah lama ke?

sbb DaHLia rasa mcm dah lama join, just lupa pasal ni..then DaHLia dok blogwalking, nampak ade logo gengblogger...

bila klik, sampailah ke website, klik daftar, emel telah didaftarkan...haha..rupanyan dah lama daftar...

nasiblaa password mudah ...masuk dan ping blog...memang senang!!! trafik pun bertmabh..selepas INNIT, GENG BLOGGER laa penyumbang trafik saya selepas Blogwalking session..huhuh

tapi mmg GENGBLOGGER BEST!!!

Hanis said...

gengblogger memang best...
dan sangat best...
semenjak join gengblogger traffic kat blog sy terus meningkat..

Asfan Ash said...

sgt best!!!

wanntalk said...

gua tau hal ni awal-awal penubuhannya..namun gagal memberi komitmen untuk mendaftar..aini, lu tolong gua daftar, nak pekena zikir sat..

Aini said...

haha.. kasi zikir sampai habis dulu la bru smbung daftar okeh..huhu

Bunny said...

thx for sharing~

from nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails