Followers

Sunday, December 27, 2009

Penghalang Usaha Diet Dikenalpasti!!

Walaupun niat untuk menurunkan berat badan sentiasa berkobar-kobar di dalam hati, namum terdapat beberapa halangan yang telah dikenalpasti sebagai penghalang @ penggoda nombor satu yang menpunyai kuasa yang super untuk melunturkan semangat untuk menurunkan berat badan bagi diri sahaye... Mari kite check it out... Ayuh terjah!!

1. Choclate Strawberry Cake from Secret Recipe.

Memang tak boleh blah la godaan die.. Sering terbayang-bayang di mata. Sangat-sangat la nikmat bila di suap ke mulut.. Tak boleh lalu sebelah Secret Recipe, mesti nak sambar sepotong..

2. McFlurry Oreo.
Lihat la bertapa sedapnye ia. Menyejukkan tekak yang kekeringan. Pehh..memang terbaik dar ladang la.. Sejuk dan membekukan terus niat berdiet untuk hari itu.

3. Sambal Tumis Udang
Kalau nampak sambal udang atas meja, comfirm tak kan cukup la nasi sepinggan sekaligus melenyapkan usaha diet yang sdang berkobar-kobar..huhu..


4. Chezzy Wedges KFC

Super duper lazat, enak, sedap hingga menjilat-jilat jari. Siape yang boleh tahan tengok cheese dia yang melimpah ruah tu... Bang, nak chezzy wedges 1, kasi banjir yek..huhu



Setakat ini sahaja untuk kali ini kerana penulis berasa sangat tidak tenang jiwanya ketika ini setelah melihat gmbar-gambar penggoda yang sungguh menggoda sepanjang menulis entri ini... =)


-----------End----------

5 comments:

Anonymous said...

kfc terliuq tak?

Suraya I. said...

haha, nh kalo sy wt entry yg mcm nh gk lg byk list mknn yg kluar nh..slalu nye mmg x penah bjaye kalo berazam nk diet..byk sgguh rintangan -_-"

morriss said...

waaa....sambal tumis udang tu....

Didi Nadhirah said...

huh tak tahan godaan sungguh..lain kali jangan lalu tempat2 camni

zella y said...

mmg xtahan dugaan
asyik ade je menda2 yg nk dimasak...
asyik nk mkn sedap2 je hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails