Followers

Tuesday, September 21, 2010

Anak Sepupu Cik Noy @ Aini Memang Comel Macam Cik Noy Dia Juga =)


Ini gambar anak-anak kepada sepupu-sepupu aku. Comel kan semua? Oh yang besar baju biru tu bukan kategori anak sepupu ye tapi adalah salah sorang sepupu. Macam-macam gaya. Kalau sekali harung serbu rumah aku macam hari raya tahun ni, memang la riuh rendah dan tunggang terbalik la rumah.

Mana tak nye, mana nak kejar yang panjat tangga, mana nak selamatkan kucing yang kena pijak, mana nak selamatkan ikan aku dari diberi makan gabus, mana nak lerai yang bergaduh rebut mainan, mana nak melayan yang gembeng kuat nangis... Oh memang kecoh la...

Kecoh-kecoh tapi aku tetap suka la ngan diorang ni. Comel-comel belaka. Favourite aku macam biasa la si Aina. Aina hujung sebelah kanan tu. Comel tapi ganas. Dia boleh tumbangkan pasu bunga yang 3 kali lebih tinggi daripada dia. Hebat tak hebat?

Apa pun yang penting kecomelan diorang mesti ada ikut dari cik Noy dia ni sikit-sikit..haha.. =) Eh, nak tengok gambar-gambar super comel Aina dan yang lain-lain lagi? Baca kat entri-entri disini. Klik jangan tak klik..

p/s : Tak lama lagi dapat kakak ipar, lepas tu merasa la ada anak sedara pulok.. Yihaaaa! =)

4 comments:

Zaharah said...

Amboi perasan btol makcik bebudak ni yerk..hehee

Ape pon mmg keco kalo dak2 kecik kt umah.. Anak akak & abg je dh cukop wat umah mcm tongkang pecah..huhuuu

kodok hijau the ghost writer said...

awak tu bila laghi tunggu lama dah nii

samanosuke_04 said...

kembar 5 ke? nampak seumor jer smue diorang.. ke mak lain2? hahah.. tapi aku stuju yang Aina paling kiut... keke..

Nabiel said...

aini!!
anda di TAG!!hehehe..
sila ke blog biel yea~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails