Followers

Friday, September 3, 2010

Are You Moist Enough?


Wah posing macam model. Tak tahan..haha. Kontes baru dari nuffnang. Melibatkan produk Vaselin. Ouh aku memang pengguna tegar Total Moisture Vaseline lotion ni jadi haruslah aku join kan. Memang best losyen Total Moisture Vaseline ni. Are you moist enough like moist choclate cake? Itu persoalannye...hehe

Kalau korang rasa korang tak cukup moist, sila la try produk Vaselin lotion ni. Sebab utama yang membuatkan Total Moisture Vaselin Lotion ni best bagi aku mestilah sebab keberkesanannya dalam melembut dan melembabkan kulit. Memang tak dapat di sangkal lagi la. Kalau tak bagus tak ada la 24 jam lotion ni ada bersama aku okeh.


Lagi pulak dia ada bermacam saiz kan. Aku memang beli saiz yang paling kecil tu sebab mudah nak di bawa ke mana-mana. Memang losyen ni sentiasa ada dalam beg aku la.. Pergi mana pun mesti bawak punya la. Kalau tak ada losyen dalam beg, memang la rasa macam cacat je perjalanan aku ke mana-mana.

Harganya sangat lah ok. Tak sampai pun RM 5 untuk saiz yang aku selalu beli tu. Oh ada yang tak yakin dengan produk murah ke? No no.. tak boleh pikir macam tu sebelum mencuba okeh.. Kuantiti tidak melambangkan kualiti, itu yang cikgu aku ajar dulu.. Sila ingat itu. Tak semestinya yanga mahal itu bagus dan murah itu tak bagus.

Dan yang paling best Total Moisture vaselin Lotion ni ialah bau dia. Sangat soft. Tak kuat dan sangat selesa digunakan. Ha lagi satu dia tak melekit dan sangat-sangat cepat meresap pada kulit. Itulah yang penting dalam pemilihan lotion sebenarnya.

Ok itu semua adalah pandangan ikhlas dari aku sebagai pengguna setia Total Moisture Vaselin Lotion ni.

Jadi, are you moist enough? Of course yes with Total Moisture Vaselin Lotion ini.. =)

9 comments:

Kimi Rekonen said...

lawanya,
hasil dari pakai produk tu ek
hehe

joegrimjow said...

wahwah
=)

dah nang dah
hehe
gud luk ya

Annaz Mohd said...

moist3x...
nk try gak join kontest dr nuff nie..
itu pun klu rajin..
he..he..he..

ZACK ENTRY said...

semoga berjaya..=)

CERITA LEBAT said...

model cun gila..

aReaL said...

Selamat Berjaya...

Unknown said...

gud luck...

Dolmar Desserts said...

Salam Aini!
Goodluck!;)
comei comei!

phatgurl said...

Good Luck~! semoga berjaya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails