Followers

Tuesday, September 14, 2010

Sosilawati Disembelih Sebelum Dibakar

Itu yang aku baca kat Harian Metro hari ni. Gila! Bukan manusia la diorang yang buat macam tu. Binatang. Kalau betul la Datuk Sosilawati dan 3 yang lain termasuk pegawai bank CIMB, driver ngan peguam Datuk Sosilawati tu dibelasah, disembelih dan lepas tu dibakar memang sahlah yang buat tu syaitoooon.

Harap kes ni diselesaikan segera supaya yang betul bersalah dihukum dengan setimpal. Orang datang beraya rumah aku pun semua duk brcerita pasal ni. Semua geram. Mak Uteh aku cakap, orang yang buat tu patut kea seksa sebelum dihukum bunuh. Kasi kerat kaki tangan dia dulu baru hukum bunuh. Hambik ganas tak ganas la kan. Baru dia rasa seksa macam mana dia menyeksa mangsa Dato Sosilawati da 3 orang yang lain tu..

Uh sape tak geram. Kepada ahli keluarga magsa, tabah lah menghadapi dugaan dibulan mulia ni. Betul, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul....

3 comments:

ijad said...

teruk tu...apa pun..selamat hari raya

Nabiel said...

Ya allah..btl ke?
ish2..dasatnye smpi sembelih~
hrp2 dpt hukuman yg setimpal!!


p/s : teringat kisah mona fandey dlu~

.:: Miu Miu ::. said...

disebabkan duit, manusia sanggup berbunuh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails