Followers

Monday, September 13, 2010

Hari Raya Pertama Tanpa Atok

Selamat hari raya semua. Baik ini gambar versi pertama hari raya 2010. Pagi raya di rumah atok di Gelang Patang Johor Bahru. Raya tahun ni tak berapa nak meriah sebab tahun pertama arwah atok meninggalkan kami. Kali pertama beraya tanpa atok.


Sepupu-sepupu pun tak ramai balik kampung tahun ni sebab masing-masing rasa tak best bila atok dah tak ada. Diorang datang sekejap je pagi raya pertama tu. Famili aku, famly abg ngah ngan abang long je yang ada dari malam raya sampai pagi raya.

Jadi gambar aksi aku dengan anak-anak abang ngah n abang long je la... Yang bestnye, tnap dirancang semua baju raya seakan-akan je warna dia. Sedondon gitu..huhu..


Khasif, Cik Noy dan Alia


Kesian hasif, pergi sembahyang raya ikut paklong nye naik motor. Balik basah lencun baju raya sebab hujan masa dalam perjalanan. Ingatkan dia nak nages sebab baju raya dah basah, rupanya lagi suka sebab dapat maen hujan..huhu

Oh depan rumah atok. Bersedia untuk mengumpul duit raya. Eh tak tahu kenapa budak lelaki zaman sekrang pakai songkok nampak jambul macam tu..huhu

Dan lastly, gambar cik noy nye berposing ddengan baju raya sambil bercekak pinggang untuk memberikan impak kurus di dalam gambar...haha

4 comments:

eqbalzack said...

abg eq tak pernah jumpa atok punnn...huhu

Nabiel said...

selamat hari raye aini~
byk tk mkn?hehehe..
nway pic yg bwh skali tuh cm akk tiri dh~=P

hamzah ian said...

atuk aku 4tahun da meninggal

kulop ludin said...

agaknye berapa lama leh menten cekak pinggang tu ye?
hehe, selamat hari raya!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails