Followers

Thursday, September 30, 2010

Char Kuew Tiaw Kerang

Dari jauh dah dengar abang kedai terjerit tepekik telolong panggil pelanggan ke gerai char kuew tiaw penang dia.. Mari adik, mari kakak,, singgah gerai ni.. Hari ni last ni, esok tak jumpe dah ni... Kak fatimah di hujung sana, kak milah di tepi situ, kak ju, kak markonah, dekat-dekat mari dekat-dekat!

Beria promosi... Kecoh macam pasar.. Kami melabuhkan punggung ke bangku dalam gerai mereka... Datang seorang abang nak amik order... Ye dik nak order char kuew tiaw ape dik? Pilih dik pilih..

Saya nak char kuew tiaw udang

Maaf dik udang habis dah.

Ok, kalao gitu char kuew tiaw special la.

Special punya habis dah dik.

Hait sume habis!

TInggal char kuew tiaw kerang jek.. Boleh ek dik?

Baikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

Cis kek sungguh. Dah tau tinggal char kuew tiaw kerang je tak payah la suro kami pilih wahai kakanda. Cakap je la cuma ada char kuew tiaw kerang.

Nasib baik sedap char kuew tiaw kerang itu. Terubat juga luka lara tak dapat yang udang punya. Kalau tak, mau terbelah dua meja gerai itu kami karate. Promosi bagai nak gila sampai aku terjebak dan terliur char kuew tiaw udang dalam gambar tu...hullah..


5 comments:

..nOj.. said...

ceh. sib baik takde gambar. kalau tak sesaje je terliur ni

nizamsani said...

lama tak makan cakotiaw.

samanosuke_04 said...

waaaa.. mantap rr diorg promote camtue kiranya.. sbb tinggal lauk kerang jer..

ain Luo sasuke said...

abg tu punye cakuetiow memg terbaek la..
lupakan soal diet seketika

Aini said...

samanosuke_04 dan ain Luo sasuke adekah kamu adik beradik? huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails