Followers

Friday, May 14, 2010

Anak Tak Ade, Sepupu Punya Anak Jek Ade

Ini Mohd Khasif Haikal. Aku punya anak kepada sepupu. Dia sangat comel walaupun dalam kualiti gambar yang agak buruk. Gambar ni masa kat rumah aku. Ahh dia sangat cohomel. Aku suka gila terik pipi budak tecik ni...


Tapi dia agak pemalu. Tengok la, duduk selambak je kat situ tak nak bergerak ke mana-mana. Bagi bola, di peluk jek.. tak ade nak berlari bagai. Kalau orang nak dukung dia pun dia memilih. Yang pakai tudung aje dia nak. Halamak, kecik-kecik dah pandai yek memilih. Tapi tau tak pasal pe dia nak perempuan yg bertudung je pegang dia?



Holloh holloh comelnye dia...

Sebab, bagi dia, yg pakai tudung tu dah cantik nak bawak dia keluar berjalan. Yang tak pakai tudung tu, tak pergi mana-mana, duk umah je, membosankan kot bgi dia tu yang dia tak nak.. haha. Payah budak ni, kadang-kadang aku terpaksa pakai tudung dalam rumah semata-mata nak dukung budak cinonet ni..huhu

Tengok kaki dia...halloh halloh rase nak gigit jek...huhu. Ok binatang di bawah meja itu adalah nini si kucing. Sibuk orang datng rumah, sibuk orang berbual, sibuk jugak dia kat tengah-tengah tu cari publisiti murahan...huhu.

Ok asyik mengendeng anak orang jek.. Lambat tul nak tunggu ade anak sendirikkkkk.

6 comments:

Nazz@Purple said...

comey2..tp jgn dok tarik2 pipi dia..nanti londeh lak..huhuhu

cik idaY said...

haha..kecik2 dah pandai pilih...anak sdara iday dah ada pipi labuh..huhucomel2

zulkbo said...

salam..
memang comell
ermmm..geramnya

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha..

cerdik plak dia. tau org yg pakai tudung tu nak berjalan keluar. hahaha..

touyakaruma said...

eh sama laaaa .... Touya pun pilih yang bertudung gak .. EH ! Nanti ! Apakah ?

kodok hijau the ghost writer said...

ala comeynyer..nak jadi adik angkat kodok tak.. hheheheh. yang mak saudara tu tak reti reti nak kawin cepat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails