Followers

Saturday, May 15, 2010

Ini Bukan Diari Aini Ku Sayang

Aku belum makan dari tadi...........................
Hanya sarapan sekeping roti bersama air milo.......................
Semua orang tau aku kuat makan, aku suka makan........................
Tapi kenapa aku tak ade selera makan hari ni......................
Hanya orang tu yang tau.............................

Tadi aku menangis............................
Lepas aku call orng tu lebih 10 kali...........
Tapi dia tak jawab.............................
Kenapa aku menangis...................
Mestilah sebab aku sedih =( ......................

Lepas tu my best girlfriend call........................
"Esok zaharah ajak keluar ramai-ramai"......................
Aku berhenti menangis.............................
Aku senyum..........................
Semoga esok mengembirakan....................

Sekarang..................
Aku dah mula rasa lapar...........

Aku nak mandi siap-siap........................
Pukul 7 ade sin chan...................
Yang buleh mengeletek hati aku...............
Sambil makan.......


Bye................

p/s : Gedik semacam tulis entri macam ni. Macam budak blasan tahun baru nak bercinta... Mencik kan..

Sekian

5 comments:

illafira said...

emosi wanita mmg mcm tue

ain said...

lorrr cian adik akak nih..

NeenaAnuar said...

hehehehee... comeiii jerk entry nie! takpe.... biasalah tu majok2 manja kannN! :D

kodok hijau the ghost writer said...

drama apakah ini. akhir apakah pengakhiran drama ini .. ohh mengapakah ada drama ini.aku keliruu

LIP (^_^) said...

okies...moga the following days can make u smile....=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails