Followers

Tuesday, May 18, 2010

Awek Putih Gebu Pengubat Duka

Jangan tanye kenapa aku sangat terer snap gambar separuh =)

Disaat aku sedang tersedu sedan melayan lagu sedih kat office lunch tadi, muncul seorang awek putih gebu menegor kat yahoo messenger ;

Mai : Hye noy yang HANDPHONE NAMPAK MAHAL... =)
Aku : Siot ko maiiiiiiii...haha
Mai : Kau okeh tak ni?
Aku : Aku okeh tapi tak okeh la.. Aku pun konfius. Pening pale hotak ku
Mai : Lah pehal?
Aku : Ala pasal kes hari tu laaaaaaaaaaaaa...rasa nak mencarut jek.
Mai : Jgn la mencarut oiiii, sakit jantung aku t..
Aku : Nak jugak!

Awek Putih Gebu a.k.a Maisarah kat pizzahut

Lepas tu bermula la sesi meluah perasaan bagai dan proses membackup aku oleh si mai teman sejati yang baik hati sudi menadah telinga.. Korang tau ayat 'HANDPHONE NAMPAK MAHAL' tu dia perli aku tu.

Ari tu pergi Angsana ngan dia, aku beli casing handphone. Masa try lah tuh, nampak cam cantik dan smart gilak handphone aku tu. Pastu si mai ni selamber cakap, "Cantik lah, NAMPAK MACAM HANDPOHNE MAHAL!". Pastu aku pandang mai, mai pandang aku. "Owh sampai ati ko mai, ko nak cakap handphone baru aku ni handphone murah lah yek? Cett! "

Berdekah kitorang ketawa masa tu. Haha.. Selamber sungguh.. Itu lah namanya kawan, time suka dia ada, time kita susah, ada masalah pun dia still ada setia mendengar. Kan dah happy sket aku ni. Tadi monyok jek kat opis...huhu. Sekarang ceria kembali bila ingat happy moment cam tu =)

p/s : Thanks ek mai, ade gak idea aku nak menulis entri petang ni akhirnya =)

6 comments:

al-lavendari said...

awak beruntung dapat kawan macam si mai tu.

..nOj.. said...

ni mai yg skali dlm bas masa sawan tu ke? heheh ni bkn takat kawan masa susah dan senang, tp jugak kawan masa saspen dan gelabah. heheh. kirim salam mai

Mr. Asada said...

hahaha... klakar giler ayat.. 'noy yang henpon nampak mahal".. hahaha..

x nak ngaku henpon murah la ni. hihi :P

best dapat kawan yang sudi bersama pada semua situasi. jangan time senang mengepit, time susah terus di buang.. uhh!

kirim salam gak kat gadis bernama mai itu. heee =P

laGenDA KodOk HijAU said...

awak.. awak .. kirim salam ngan kawan awak tu..malu saya

kaizer said...

Putihnya die,.tapi nampak sedap pulak pizza yg dimakan tu,.
minta sikit,..

iidyll iceness said...

de stgh org dpt kwn tp hny atas dasar nm "kawan" jer..
ms kt epi,dok mnempek kat kt..
bl ssh???pk sdri...
shud b kwn yg sbnr2nyer ptt de ketika kt ssh n sng..
sm2 rs pe yg kt rs..
sedap pizza...lapar di pagi buta....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails