Followers

Thursday, May 13, 2010

Entri Serius

Pssst.. Aku tak suka tengok adegan ngeri walupun sekadar gambar. Sedang mengigil ni lepas tertengok gambar ngeri secara tidak rela sekali lagi. Kepada sesiape yang suka menge tag orang kat gambar2 yang 18SG yang ntah ape tu kat facebook, sila la hentikan pekerjaan ituuuuuuuuu..

Aku tiada sukak! Ini Serius...................................

Sekian.

7 comments:

shafiq said...

kesian nye..huhu..


My latest entry : Fakta Tentang Sperma !

Nazz@Purple said...

betul tu..nazz pon xsuka..pernah terkena dr email...seminggu msh terbayang2 gambo2 tu..:(..

sekarang ni..kalo email2 pelik2 je..nazz terus delete..xnak amik tau dah ape..

saya_arief said...

18SG

sexy gempak.
hoho..

nabilah_2908 said...

hehe,,kesian dia.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI VIVA BIRU

kodok hijau the ghost writer said...

tapi itu bukan mengaibkan mangsa tersebut ke? seperti org mati kena langgar putus kepala? baik henti jerlah koje tu

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha...

serius!! err..

kdg2 naik geli gak nengok gambar pelik2 ni. ada yg ri tu pakai cincin sampai kulit jari tu kerkoyak.

lagi tgn yg tersiat dengan mesin.errkk!!

kalau tulisan camni naik geli gak ea?

jaja9 said...

sokong 100%....x paham kenape org nak letak gamba2 camtuh dkt fb..eeee....x suka..x suka..me too akan berdebor2 kalau tgk gamba2 ngeri pastu teringat2..dalam 2,3 hari jugak tau duk teringat....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails