Followers

Wednesday, May 19, 2010

Bung Mohktar Kena Hukum Penjara Sebulan. Siapa Lagi Berani Poligami Tanpa Kebenaran Lepas ni?


Kan tak pasal-pasal dah kena penjara sebulan. Baru kahwin dah kena berpisah jap dah. Kepada lelaki lain di luar sana, jadikan lah pengajaran yek. Hukuman tak mengira pangkat dan darjat.

"KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin dihukum sebulan penjara kerana berpoligami tanpa kebenaran selepas mengaku salah di Mahkamah Rendah Gombak Timur, pagi ini.
Bagi tuduhan kedua, beliau didenda RM1,000 atau penjara satu bulan kerana bersubahat dengan pelakon Zizie Izette bernikah tanpa kebenaran pendaftar.
Zizie pula dienda RM2,000 atau penjara tujuh bulan kerana bernikah tanpa kebenaran dan subahat."

Sumber, beritaharian online

6 comments:

Cik Norfa said...

ramai je yang kawen kat thai nun tak daftar kat malysia...tapi takde pun masuk penjara..huhuhu...

saje bagi isu panas..tah2 bung tak duk penjara pun..propa je lebih nak nampak orang berpengaruh pun kene hukum.

White Bird said...

beat and beauty !


ala saja wat kecoh la tu.. biasala

negara ku MALASia

NeenaAnuar said...

rasanyer dia takkan ke penjara kottt... confirm dia bayarrr jerk tuk settlekan kes nie! :D

..nOj.. said...

ala dia leh wat rayuan kan. pecaye la kompom tak masuk penjara punye ni. malaysia kan kte ni

kodok hijau the ghost writer said...

baru cadang cadang masa akan datang tak jadi lak hahahahhaa

SyAmSuL AnUaR said...

ape nk jd...kesian....

Saya Suka Cara Kamu Berfikir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails