Followers

Thursday, March 18, 2010

Aksi Manja dan Gedik Seekor Betina

Tiada benda yang mahu dikepohkan pagi hari ini. Jadi sila layan aksi comey kucing betina yang biberi nama nini ini.
=)

Hai.. kenyet mate sket kat u.. Auwww..

Posing ala model sofa

uh terlebih sudah kegedikan terserlah

Lastly, dah penat posing, terbongkang tido..

sekian.. =)

13 comments:

natasya said...

alalala~cumenyer nini~~~

! .MiE. ! said...

aahahk ... lwk3 tol aaa anak kucing 2 eheek
cumel .. ahhak

Eye_nee said...

Uhhh!!! very the gediks + comey...

Matt said...

aiiiii comel dan gediknya anak kucing ni, rase nak picit2 >_<

Cik Norfa said...

setakat kucing comel kecik camni...aku boleh ler nak main2 manje bagai.

tapi kalu bagi yg besor..comel pun rasa takut..hehehe...

kucing ni sgt comel.. :-)

cyberboy said...

lol.wa ingtkkan pompuan mana yg gedik ,upew2nyew anak kucing...kahkahkah...

Aini said...

cyberboy : Hamboi2.. nak tengok pompuan gedk je kejenye.. tgok kucing gedik sudah... tak dosa =)

cik norfa : Kucing ni walupun kecik cinonet tapi sangat duke menggigit. Awas. =)

Eye_nee & Matt : memang cute.. tgok le tuan nye cam ne.. hehe =)

Aini said...

natasya & Mie : Memang cumel! =)

kodok hijau the ghost writer said...

pemilik kucing tu manja tak??

kodok hijau the ghost writer said...

pemilik kucing tu manja tak??

cikezza said...

comel la nini.. blh kwn dgn wewe sy yg gedik tu gak..

saya_arief said...

comel kucing nih..
nak....

Aini said...

kodok : pemilik kucing sangat garang.. =)

cikezza : Bule shaje =)

arief : harap maap, tidak buleh =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails