Followers

Friday, March 12, 2010

Persedian Menghadapi MTest KPLI Kali Pertama


Ya hari ni aku sedikit sibuk. Sibuk mentelaah untuk ujian MTest esok. Sedang mencari-cari sumber yang boleh dijadikan rujukan. Ada sesiapa ada softcopy contoh soalan MTest? Dah cari kat kedai buku MPH tak jumpe pun.

Klik untuk lebih kejelasan

Yang soalan ni jumpe kat blog Lirikan Alam. Mak aih, berbelit-belit soalan nye meh.. Tak caya cuba la. Dah la first time nak menghadap MTest ni. Boleh jawab ke tak ni nanti. Semoga dipermudahkan la esok. Korang tolong doakan aku berjaya ye.. Nanti aku belanja choki2 =)

14 comments:

saya_arief said...

apekah itu MTest .. ??
ade jumpe kat blog lain td.
anyway good luck..

Rye said...

hye! sy pon ade Mtest xm sok! tkot nye...!! sbb first time kot..;p

dpt xm kat ne? sy kt sm teknik setapak.hoh.xtaw kt mn...

gudluck ye~~

♥♥ eija ♥♥ said...

good luck...
Mtest nie okay kalau kita betul2 study...
saya dah buat dah hehe...

Aini said...

arief : MTest tu ujian untuk Kursus Perguruan Lepasan Ijazah

eija : Dah buat? Bagi la tips sket =)

Aini said...

Rye : sy exam kat sekolah menengah St. Joseph jb..=) GUd luck tau.

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe..
yea ja dah buat masa aawal2 ja posting dulu, ja dulu ex-upsi jadi dah posting baru kena ambik untuk pengesahan jawatan kan??

aini buat jer semua soalan dalam buku tuu, kalau boleh dapat berbagai-bagai jenis buku lagi bagus. kadang2 soalan sama yang kuar.
cuma ja takut tak sempat masa jer nak baca sebab banyak sgt soalan..
dan jangan lupa baca doa banyak2 insyllah boleh hehe

ezzati said...

good luck :)

Unknown said...

apa2 pun gudluk...buat yg terbaik...lulus ke xlulus belakang citer..huhuhhu

its me said...

aku tgk solan kepala akupening..aku kene duk p kat lembah pantai..aku sgt blur skang...tgk soalan berlambak , ngan akutak ready satu ape...sumpah sgt terima kasih kat ko..sebab kalau tak mungkin aku terlepas pandang ni semua...da alhamdulillah aku pun kene duduki exam ni, yg mane sama sekali aku rase mcm tak d[t jer memula tu

Aini said...

eija : thanks eija!!

Ezatty & Amyrul : thank wish gud luck =)

Ms AireEn : Gud luck untuk kite esok =)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

alamak aini...ko buat kina terliur la..

choki2 adalah makanan yg dah lama kina x mkn!!

nyumm..nyum...

Cikgu Dahlia said...

good luck!!!!

laGenDA KodOk HijAU said...

semoga berjaya..jawab dengan tenang insyallahleh lepas

F I T said...

kakak saya ada kot buku Mtest tu sebab dia baru abis kpli..ermm apa-apa pun good luck untuk test tu! berusaha dulu baru tawakal hehe :)

Video - Mahkluk Paling Seksi VS Makhluk Paling Seksa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails