Followers

Tuesday, March 2, 2010

Rindu Nak Ketawa Sampai Sesak nafas Dengan Korang

Alahai bosan sungguh hari ni.. Rasa mahu pergi bercuti.. Pergi jauh dari sini.. Bersuka ria, tenangkan fikiran, lapangkan fikiran.. Rindu zaman maktab, rindu zaman matrik... Rindu kawan-kawan yang jauh.. Rindu Rabiatul Adawiyah, rindu Khairunisak abd rahman, rindu Nur Ain Mokhtar, rindu Solehah Ahmad, rindu cik Kema mahmod, rindu Akidah Yushak, rindu Syereen nasir, rindu Nadia Redzwan, rindu omi sharmila suleman, rindu sume kawan-kawan.... =(



Bestnye kalau dapat diputarkan masa.. balik ke zaman silam yang penuh dengan kegembiraan. Walaupun stress bagai nak gila nak menghadap SPM tapi tetap boleh ketawa tak hingat dunia. Walaupun gaduh-gaduh sayang tetap enjoy dengan kawan-kawan... Korang..yok la kite reunion lagi.. Yok pergi bercuti.. Aku rindu nak ketawa sampai sesak nafas dengan korang. Serius nih. Aku sangat bosan di sini..

p/s : Mood yang bercelaru hari ni.. Oh angin bawa ku terbang ke Langkawi atau Cameron Highland sekarang boleh tak?

9 comments:

Armyrule said...

wah, pic yg indah2 belaka di situ...mmg best bila dpt undurkan masa..klu kenangan tu best la kan...wakakaka

ZE said...

kenangan semasa belajar adalah kenangan terindah..=)

Mr Kamikaze said...

Zaman sekolah lah yang paling best dan manis..byk kenangan...

iyda7 said...

time blaja la paling hepi.. senang dapat duit.. senang jumpe kawan.. senang nak hangout ngan kwn.. skang nih.. punye susah nak jumpe member lame.. huhu.. so better enjoy puas2 ngan kawan kalo still blaja.. hehe

sI tEDI said...

boleh saja.

dapatkan tikar zam zam ala kazam!!

kodok hijau the ghost writer said...

kenapa sekarang ini selalu sangat kita mengingat citer lama. aku rasa zaman dulu lebih inadah bukan..

uwaaaaaaaaaaa sedeyy.. nak jadi budak budak macam dulu winduu

kodok hijau the ghost writer said...

kenapa sekarang ini selalu sangat kita mengingat citer lama. aku rasa zaman dulu lebih inadah bukan..

uwaaaaaaaaaaa sedeyy.. nak jadi budak budak macam dulu winduu

ika honey bunny said...

Hey. macam kenal lah dewan tu.ex MRSM PONTIAN ea ? samee.. hihi.

Aini said...

iyep ika..hehe..Dewan je kenal? awek2 tepi dewan tu tak kenal? hehe =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails