Followers

Monday, March 15, 2010

Selamat Pengantin Baru Datin Paduka Umie Aida & Datuk Paduka Khairudin Abu Hassan


Tahniah dan selamat pengantin baru kepada Umie Aida dan suami, Datuk Paduka Khairuding Abu Hassan @ abang K yang telah selamat bernikah di Tanh Suci Mekah semalam, 14 Mac 2009. Semoga bahagia dan kekal ke anak cucu.

Walaupun 2 hari sebelum berangkat ke Mekah Umi Aida hampir-hampir batalkan perkahwinan ni, akhirnya mereka berjaya jugak di satukan.. Biasa la tu, bakal pengantin mesti ae rasa cuak-cuak nak jadi isteri orang nih. Ceh..cakap macam dah pernah kawen je perempuan yang menulis entri ni kan..haha =)

Ape pun,tahniah sekali lagi. Gambar pernikahan Umie Adia dan suami ni sumber dari Kosmo dan Metro.

7 comments:

! .MiE. ! said...

gilaaa kot kwin kt mekah ... syok 2 huhu

helena's said...

comelnye umie!

lieya orange M.I. said...

tak semua bertuah mcm umie aida...huhuuu

gooseberries said...

kawin gak umie aida nie =)

maisyara Pot! Pot! said...

beseri muke umie aida tnpa mekap.. xD

kodok hijau the ghost writer said...

kita esok macam mana? nak nikah kat depan kaabah gak ker? kodok on jer :)

aktechpage.com said...

Selamat Pengantin Baru utk Umie Aida, harap berkekalanlah hingga ke akhir hayat...

Jangan plak jd mcm artis lain, kawin kejap je, lps tu cerai.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails