Followers

Monday, March 15, 2010

Rasa Berdosa Je Nak MIntak Cuti Lagi


Aiyak... macam mane ni. Plan dah di atur baik punya.. Tinggal nak melaksanakan nye je.. Tapi masalahnye kena ambil cuti hari Jumaat untuk membolehkan plan itu berjalan dengan lancarnye. Tapi tambah lagi masalah bila rasa berdosa mau mintak cuti lagi. Bulan lepas dah cuti 2 hari, sabtu lepas dah cuti sebab MTest, ni nak cuti lagi...

Adoi agak-agak dapat cuti ke atau dapat semburan ayat cinta (cinta la sangat) kalau mintak cuti untuk awal bulan 4 ni? Sehari jek..sehari jek nak cuti.. Boleh ke tak eh? Alahai.. Macam tak yakin je akan di approve cuti ku kali ni. Ape alasan nak bercuti? Mau makan angin bos...boleh ke jawab cam tu? Agak-agak lepas tak?

Tawakal je la.. Bismilahi Tawakkaltu Alallah..Wala hawlawala Quwwata Illa Billah
.. Amin.

6 comments:

Alynn Notnot said...

hahah! smoga berjaya! ;)

♥Hernee Nazir♥ said...

ala tu kan hak kte..try je le..hehehe

kodok hijau the ghost writer said...

tak apa lepas ini ko buat taubat nasuha ..ampunkan dosa hahahha

zella y said...

cuba..try..test je dulu hehhehe

ezzati said...

hehe..aku bru mtk cuti untuk nxt wk..ngeee...gud luck :)

saya said...

susahnya memikir nak mohon cuti ye. bagus betol..semua perkara nak kena fikir. pekerja harapan negara ni. anyway.. harap2 berjaya la perancangan anda tu ye. salan jengah2 blog. have a nice day!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails