Followers

Friday, March 5, 2010

Dah la.. Tak Pe... Aku Redha..

Hidup memang macam roda..
Sekejap kita di atas, sekejap kita di bawah..
Sekejap kita suka, sekejap kita berduka..
Sekejap kita di hargai, sekejap kita di pandang sepi....
Sekejap kita di sayangi, sekejap kita di benci..
Sekejap kita ketawa, sekejap kita menangis...
Sekejap boleh tersenyum, sekejap lagi hanya mampu bermurung..
Sekejap hati senang, sekejap lagi gundah gulana....
Sekejap bos ade, sekejap bos tak de...
Sekejap rajin, sekejap malas...
Sekejap dapat mengulor... Sekejap bizi menggila..
Sekejap duit belambak, sekejap poket mengering..

Ok dah melalut.. babai.. =(

p/s : Ade sesiape nak tambah lagi =)

Update :
Sekejap kita kapel, sekejap kita single.. <---------- Tika Leh
Sekejap bukak blog, kejap tutup blog (bos datang..hehe) <------- Eyee Nee
Sekejap kita cantik, sekejap tak cantik dah <-------- Lieya
Sekejap dapat pahala, sekejap dapat dosa pulak.. <------- nur 'adli azhari
Sekejap kita kenyang, sekejap lagi lapar balik <--------- Zella

15 comments:

TiKa LEh said...

sekejap kita couple, skejap kita single....hahahaha

sI tEDI said...

umpama rosa yg berpusing!

Aini said...

TiKa : ok..betul.. nak tambah lah..huhu =)

Eye_nee said...

Sekejap Buka Bloq...Sekejap tutup balik..sbb boss ada...hihihi..

lieya orange M.I. said...

...sekejab kita cantik, sekejap kita tak cantik...=p

sebab teknik snap gambar berbeza-beza=D

nur 'adli azhari said...

sekejap dpt phala..sejap dpt dosa..

zella said...

sekejap kenyang sekejap lapar heheh

Hazzy Ishak said...

sekejap kita jaga, sekejap kita tido

kisahremaja said...

sekejap tulis komen ..sekejap baca komen....

ASaDa RyutaRo said...

sekejap sakit.. sekejap baik balik..

sekejap meraung.. sekejap diam..

sekejap buat.. sekejap buat jugak, tp wat derk..

uhh!!

samanosuke_04 said...

tapi takkan nak biar roda tue berpusing jer kan.. bawak laa keta leklok.. if you know what i mean...

salam ziarah..

fiD said...

sekejap ada sekejap takde. apakah?

HEMY said...

aku nk tmbh..sekejap..tetiba lama..ahahahahaha

Zoul said...

sekejap jd lelaki, sekejap jadi pompuan.. errkkk!!
jgn marah nyah...!

ZACK ENTRY said...

sekejap nak komen, sekejap lagi komen lagi..=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails