Followers

Tuesday, March 30, 2010

Sleeping Cutie Contest

Walaupun belum ada anak lagi, tapi aku teruja nak join kontes ni yang dianjurkan oleh Super Hero Mama. Untuk mengetahui syarat-syarat kontes ni, boleh rujuk disini.

Untuk kontes ini, aku pertaruhkan gambar anak saudara aku yang comel lagi gebu, Khasif. Comelkan dia tido sambil berfikir cam ni. Gambar ni aku snap masa dia tengah tido dalam buaian.



Ok untuk melengkapkan syarat penyertaan kontes, berikut adalah butiran yg diperlukan
Nama baby : Mohd Khasif Haikal Bin Syukri
Umur : 7 bulan
Email saye : ainin_87@yahoo.co.uk

Lagu dodoi untuk Khasif :
Buai laju-laju,
Sampai pokok rhu,
Ayuh Khasif maju,
Jadi budak yang berilmu....

8 comments:

Eye_nee said...

Cute jer Khasif tido..jari dia tu letak kat tepi kening..cam byk pikir jer..hihihi

PapaMama Zakwan said...

salam mamazakwan dtg menterjah ;p
err, banner kat sidebar tak nampak la..letak mana ek?

tq :)

Aini said...

hehe..terlupe plak.. jap letak.. =)

kodok hijau the ghost writer said...

anak kita mana? emmmmmm.....

sI tEDI said...

good luck! :)

NeenaAnuar said...

alahaii.. tomeynyer dia... tido sambil berfikir ker Khasif tu? hehehe..

anyway... good luck to you! ;)

lotikus disarimankan said...

kalo mak menakan budak join boleh tak???hehehehe

syikinshuhaimi said...

comelnye..geram! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails