Followers

Monday, March 22, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100


Ye persoalan nye sekarang apa yang aku nak buat kalau Diari Seorang Lelaki beri aku RM 100 free2 jek.

Hurmmm... perkara yang terlintas dalam fikiran aku sekarang bila tengok gambar Ringgit Malaysia 100 di atas ini ialah MAKAN dan SHOPPING. Jadi, kalau aku di beri RM 100 oleh owner blog Diari Seorang Lelaki, aku akan gunakan untuk :

  1. Belanja family makan dulu. KFC pun orait.. Mak ayah suke bebenor makan KFC.. Aku jua suka... Tengok badan la kan..huhu
  2. Bakinye buat window shopping.. Beli la barang untuk diri sendrik sket, pastu beli la benda yang boleh di bawak balik rumah, makan ramai-ramai. Makan lagi! Memang kuat makan ko aini!
Ok itu sahaje yang sahaye ingin buat kalau owner Diari Seorang Lelaki beri aku RM100. Kalau tak dapt Rm100, RM50 atau RM30 pun orait jugak ye Diari Seorang Lelaki. Sila la pandang-pandang, jeling-jeling penyertaan sahaye ini okeh.

Sekian, terima kasih kepada blog Diari Seorang Lelaki yang menganjurkan contest yang sangat best, menarik dan tertarik ini.

Oh yea, kepada sesiape nak join, sila la ke blog Diari Seorang lelaki di sini dan baca syarat-syaratnye ok. Boleh tahan lumayan hadiahnye.

4 comments:

Ken Wooi said...

all the best =)

Lelaki Ini said...

hehee..kenape semua pakat nak beli makan je ek..? :D

btw, tQ for joining & good luck..nanti pengadil datang membaca.. :p

alissa said...

kalu saya beli bunga...bunga...bunga ...dan bunga...:P

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails