Followers

Wednesday, March 31, 2010

Dalam Kebizian Tetap Mahu Membebel



Aku agak bizi hari ni. Kena siapkan prototaip untuk dua website sebelum hari jumaat. Maksudnye cuma tinggal hari ni dan esok. Baru petang semalam dapat tugas ni.

Aish..hari yang gila. Pagi tadi sudah la terlambat masuk office. Hello..bukan i yg lambat ok, pukul 7.58 pagi dah terpacak depan office tunggu orang bukak pintu. Dekat 8.30 pg baru kawan tu sampai. Turun kereta sambil menjerit. OMG! Tertinggal handbag kat rumah!

Aku hanya mampu senyum tengok dia masuk kereta balik patah balik ke rumah amik handbag beserta kunci ofis yang ada dalam beg tu..huhu. Aku senyum pasal pe? Pasal aku pun kelam kabut pagi tadi.

Pergi kerja tumpang abang aku yang masuk kerja pukul 8. Aku masuk 8.30. Sebab nak tumpang dia, dengan muka yang tak siap, tudung yang masih selekeh capai beg, trus masuk je kereta. Bersiap dalam kereta..haha. Padahnye nak tumpang orang macam tu la.. =)

Tu je nak bebel. Bosan kan entri ni? Ape nak buat, mau istiqomah dalam berblog, update tetap update walaupun sibuk..huhu.. Sekian..nak sambung kerja. =)


10 comments:

nur 'adli azhari said...

1st!!
update sempoi pun orite jerk!

Amir said...

lawa gambar gerak2 ni.. :D

ZACK ENTRY said...

gambar gerak2 tuh mcm tak bz jer..=P

MarlissaMusa said...

hi dear...salam kenal..baru 1st time singgah blog awak..jemput singgah blog saya juga ye :)

Nazz@Purple said...

mak aii..gediknya kartun tuu..=)

myQza said...

sila buat kerja!

Nina Garcia said...

blh lak tertinggal handbag...

FTN said...

prototaip website?? keje sbg designer web ke?

HEMY said...

aku pn sll tertinggal barang..tp so far takde la sampai kena balik umah plak amek....gagah gak smpi habis waktu kerja

samanosuke_04 said...

hehe, tak membebel rrr.. bagi aku normal jerr orang2 yang kalo bz, dia luahkan ketensionan tue dalam blog..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails