Followers

Monday, April 19, 2010

Hasil Hujung Minggu Lagi

Sebelum ni ada aku kepoh nak makan sepuas hati hujung minggu ni kan? Nak buat itu la, nak buat ini la. Last-last? Cuma sempat buat kek cokelat je..haha. Sembang lebih tul kan. Okeh cakap banyak tak guna. Layan gambar je la ek korang ye


Hasil petang sabtu. Kek cokelat moist. Hias buduh2 sahaje guna topping cokelat, cokelat rice & white choclate chip.

Slice percubaan untuk di beri rasa kepada juri jemputan <-- konon

Okeh juri kate sucsess. Jadi potong slice kecik-kecik cinonet untuk juri - juri awam pulak.. hehe

p/s : Sekali lagi terima kasih pada kak aieni yang memberi resepi ni. =)

13 comments:

kodok hijau the ghost writer said...

pattu pon dari perak balik ke bangi, aku terbau kek jer.. yami yami sedapnya.. nak sikit

Aini said...

RM 5 satu slice ye kodok =)

Kujie said...

pagi ni ade lagi ke
hantar sikit...sedapnya nampak

Aini said...

finish already kak jie =)

+h!d[@]yah+ said...

pergh!!
sedap2!!~

afiq said...

cantik dan nmpak tmpting :D

ain said...

:))

sweet.ants said...

lapar lak tgk...nyum3

.::WaNiE::. said...

saya adalah juri awam

apsal kek ni tak sampai kat saya lagi

hahahaha

Nazz@Purple said...

adoi..tiba2 prut bernyanyi-nyanyi..

avid gunner said...

bapak tebal coklat dia...drooling..

sI tEDI said...

izin amek resepi ni ye

NeenaAnuar said...

OMG!! my favourite! nanti poskan boleh? hehehe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails