Followers

Monday, April 12, 2010

Keputusan Peraduan Teka Berat Mister Potato & MTEST KPLI = Hampa kuasa 2

Hari ni rasa cam lemau semacam je la. Ape ni.. Cakap keputusan MTEST KPLI keluar hari ni. Tak de pun. Walaupun aku jawab exam MTEST hari tu macam ape je kan, tapi tetap nak tau result jugak. Lulus ke tak. Tak sabau nak tau walaupun keputusan nya gagal dan tak layak untuk penggilan temuduga..hehe

Banyak betul kekecewaan harini yek. Dah la peraduan senang menang emas teka berat mister potato tu pun dah salah. Comfirm2 tak de peluang nak menang walau hadiah saguhati atau gelihati sekalipun. Tengok keputusan teka berat kat bawah ni. 345 kg tau. Kiraan aku 337 kg. Nak kena ambik matematik SPM sekali lagi kot aku ni.


Bestnye la sapa yang dapat jawapan macam kat atas ni. Mesti tengah melompat kegembiraan tunggu hadiah jongkong emas RM 88888 sampai kat tangan. Pada yang kecewa macam aku, sila cuba lagik tahun depan...kehkehkeh.. Ala tak pe la... tak rugi pun cuba. Dapat gak kan makan snek mr potato yang sedap tu walaupun tak menang.. <-----sedapkan hati =)

5 comments:

walk said...

huhuhu..
sme la..
jwab 337kg jgk..
nk wt cmne kn xde rzki nk mnang..
lain kli cbe lg..
xmau sdih2 yew..:)

kodok hijau the ghost writer said...

itulah kehidupan, tentang hidup penuah ceriteras yang amat sukar jika benda itu mengecewakan kita anggap diri kita gagal, tapi kegagalan itu adalah membina kejayaan masa akan datang. insyallah satu masa nanti rezeki akan datang memberi kebahagian pada awak.

hish apa aku merapu ni. hahahaha

Aini said...

walk : same ek kiraan kite. diorg yg salah kire kot..haha.. Gurau je. Tak de rezeki.. =)

kodok : Kodok kah itu yang bersyarah di atas???

NeenaAnuar said...

takper.. belum ade rezekii.. cuba lagi yer! ;)

Ms AiReEn MoHd said...

kpli da kuar ker babe?hah tatottt aku pun nak tgk result gak..akupun ala ala nebess ni, jawap la da la tah knpiden ngan idak jer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails