Followers

Friday, April 9, 2010

Si Comel Mangsa Kezaliman


Mengapakah dengan gambar-gambar di atas? Perhatikan kezaliman yang telah berlaku. Abaikan wanita bermuka separuh itu. Fokus sahaja pada bear yang tidak bermata itu. Ya bear itu sudah cacat. Matanya telah dikorek dengan rakus oleh manusia tidak bertanggungjawab.


Lokasi penemuan bear malang ini adalah di Sutera Mall Skudai, Johor Bahru. Kasihan. Comel tapi cacat. Siapakah manusia rakus dan zalim yang mengorek kedua bijik mata bear itu hingga buta? Yang pasti ia bukan perbuatan wanita berwajah separuh itu. Wanita itu hanya sekadar melaporkan.

Sekian.

p/s : Saje godek2 gambar dari handphone yang dah di transfer ke pc jumpe pulak gambar ni. Handphone dah hilang, ni je la tinggal kenangan..huuu

11 comments:

MyFunDarkSide said...

Rasanya mata dia tersorok sebalik bulu2 tu.

Aini said...

MyFunDarkSide : I dah cari dah di sebalik bulu tu tak jumpe mate dia jugak.. Memang dah kena korek..Kecian.. =(

tujuhhariseminggu said...

uitt... cian weh teddy bear ittew.... :p
chummel..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

lor..coan nyer hp hilang. mesti sedih gilez kan? naseb bek ada kenangan yg tinggal.

lepas nih jg btl2 hp tue yea dik. kadang2 dpt ganti benda yg sama..tapi tidak mungkin kenangan dulu itu datang kembali.

kenwooi said...

the bear is very huge!

NeenaAnuar said...

dua dua sama chomel! :D

sI tEDI said...

spa lah yg nak beli dah cacat!

aduhai!!

lupa!

aku ada kucing buta.. :)

kodok hijau the ghost writer said...

ala kaw cakaplah ..kaw minta bopren kaw belikan bear itukan hahahahaha..

.::WaNiE::. said...

besarnnyeee

illafira said...

mayb mata bear ni cantik kot..sbb tu org tu korek.. tp camne ade bear kat situ.. utk dijual ke ape..

Nurul Harun said...

ish ish , kezaliman berlaku dimana2!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails