Followers

Friday, April 23, 2010

Terima Kasih Kepada Azfar90


Terima kasih kepada adik Azfar tuan punya belog Azfar90 yang sangat baik hati dan rajin membuatkan lencana @ banner comel ini untuk sahaye. Jangan tak tau. Bukan i saje yang dapat tapi berlemon-lemon blogger lain yang request jugak dapat.

Rajin sangat si Azfar ni mempelawa mana-mana blogger yang nak kat forum gengblogger tu. Ape? Kome pun nak jugak? Ape lagi..pergi la ngorat Azfar kat blog Azfar90 atau request kat forum gengblogger ni.

Kat bawah ni blogger - blogger lain punya yang dia buatkan sekali. Santek tak??


6 comments:

sebelas said...

terima kasih azfar..tumpang sekaki ucap terima kasih :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

AyuE said...

cantiknya....jeles..huhu

masterly02 said...

sy pun dah dpt..rajin betul buat kerja amal si azfar nie..
syabas bor!!what a great job!!
(tumpang ucap tanhiah..haha)

illafira said...

rajinnye.. and bgs watkan tuk member2

fiza said...

Cantik kan, sgt kreatif. Saya pon dpt gak (^_^)

! .MiE. ! said...

sy nk jgak huhuhuk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails