Followers

Tuesday, April 27, 2010

Aku Rindu Hostel Life Kat Aspuri

Depan Aspuri. Form 5 Mrsm Pontian. Batch 2003/2004


Senyum seindah suria..
Yang membawa cahaya...
Senyum lah dari hati..
Dunia pun berseri..

Senyum.. umpama titian
Dalam kehidupan..
Kau tersenyum..
Ku tersenyum..
Kemesraan menguntum..

Senyum..... Kepada semua...
Senyuman mu... Amat lah berharga..
Senyum... Membahagiakan..
Dengan senyuman...Terjalinlah ikatan..


Suka lagu ni.. teringat kem motivasi masa sekolah dulu, menyanyi lagu ni ramai-ramai bersama-sama kengkawan sambil peluk bahu kawan dan bergoyang ke kiri dan kanan. Owh.. manis nye kenangan lalu... Dunia indah dengan gelak ketawa, happy sentiasa, kegilaan terserlah..


Arghhhhh... aku rindu hostel life kat aspuri!!!!

8 comments:

kodok hijau the ghost writer said...

knp pic aku tiada disitu

Kapten said...

dah x blh kembali. sedih kan?
kalau jadi cikgu blh balik sekolah, tp x sama kot



Entri Terbaru:
Pecah Kaca Pecah Gelas, Sudah Baca Harap Balas

Anak Perak said...

best gak kenang kenangan kat aspuri,eh aspura. tp kat aspuri pun ade kenangan sendiri.hehe..

Akif Mazlan said...

wah, biler baca post ini, daku kembali teringat aspura daku dulu,
harksss,,

touyakaruma said...

teringin sangat nak masuk Aspuri , tapi tak dapat-dapat

BeaN MorENo said...

samalah kita

Lepat Pisang said...

Salam
Lepat setuju dengan pendapat awak..zaman sekolah memang best!makan murah,nasik lemak tak sampai seringgit dah ada ayam gorng..
he..he
Thankz sudi lawat blog lepat..

iQBaL HaSBuLLaH said...

i hate hostel life..
banyak kenangan pahit..
huhuhu..masih boleh gelak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails