Followers

Thursday, March 18, 2010

My Favourite Surfing Spot

Hari ni dah hari yang ke empat untuk minggu ketiga Instant Cash Blogging. Sangat ketinggalan di situ aku baru tau hari ni pasal ni yang sedang hangat dianjurkan Nuffnang sempena Project Alpha.

Apu pun tetap juga mahu cerita tentang My favourite Surfing Spot atau di melayukan perkataan itu menjadi tempat kegemaran untuk melayari internet.

Tempat yang paling best untuk melayari internet adalah dalam bilik sendiri. Di mana tempat yang kita boleh membuat perlbagai jenis gaya semasa melayari internet. Boleh surfing sambil bersila, berbaring secara terlentang mahupun meniarap. Gaya bebas la senang kata. Amat selesa dan bergaya.

Best sungguh kalau dapat decorate bilik sebijik jadi macam ni. Fuh mengancam! Kredit kpd designshoot

Apabila sudah selesa, baru la ada feel untuk berblogging dan berfacebook bagai. Selain daripada berblogging dan berfacebook, aktiviti mengusha kedai-kedai online juga menjadi lebih menarik lebih dari biasa. Seronok meninjau-ninjau kedai online, walaupun tak beli, sekadar cuci-cuci mata pun dah cukup memuaskan hati.

Selain tempat melayari internet kegemaran, kelajuan internet jugak memainkan peranan penting dalam mewujudkan mood yang best ketika melayari internet. Untuk mendapatkan mood best itu, adalah perlu kiranya menggunakan perkhidmatan internet yang memuaskan.

Buat masa sekarang, selain daripada menggunakan talian internet sedia ada di rumah, aku juga sedang meninjau-ninjau perkhidmatan internet yang lain yang lebih berbaloi daripada yang sedia aku guna sekarang. Antara yang sedang aku tinjau ialah P1Wimax.


Lebih-lebih lagi sekarang P1Wimax ada keluar modem baru iaitu Portable Modem Wiggy. Nampak sangat memudahkan dengan saiznya yang lebih kecil. Senang nak bawa ke mana-mana sahaja. So cute. Tetap mengekalkan warna hitam sebagai identiti menambahkan lagi keunggulannya.

Sekarang hanya tunggu masa dan ketika untuk menyambarnya. Apa lagi potong, jangan tak potong. =)

Sekian sahaja celoteh kita untuk petang ini.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

6 comments:

cik3zza said...

best kn kalu blh dpt blik se'comel' tu..

NeenaAnuar said...

wow!! memang sgt gorgeous bilik tu! huhuhu...

Anak Perak said...

wah,dah join project alpha nmpk.gud mari memeriah kn.getsby x join ker?

Nor Hayati B. said...

wowww!!saya nak juga bilik macam tu tp nak wrna pink..

W1Max dekat sabah mmg tak jalan arrr..hehehehehe.. :(

myQza said...

bilik aku cikai jek

adiwarnatasya said...

I like pink:)
Mmg rasa tak mau kuar dah;kalau Cik Adi dpt bilik gitu...

Lama tak dgr berita kamu:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails