Followers

Thursday, April 15, 2010

Apa Yang Anda Tahu tentang Darkbatman dot com


Mak aih.. berhabuk blog tak berhupdate dari pagi tadi. Maap la bebanyak. Sangat bizi dari pagi tadi buat kertas kerja. Now aku datang membawa cerita muahaha..

Walaupun bizi aku aku sempat mengendap-ngendap jugak ke blog orang. Kalau semalam aku melekat kat blog makanan dan hasilnya gambar kek cokelat moiste yang menggoda dan telah berjaya melelehkan air liur korang-korang semua, hari ni aku nak mentebeliakkan mata korang dengan gambar duit pulak okeh.

Alkisah entri ni di tulis untuk menyertai Kontest Projek RM 250 yang dianjurkan oleh Mr darkbadman iaitu pemilik blog Our Mind Is Our PlayGround. Kalau nak tau lanjut pasal kontest ni. Sila lah baca kat sini okeh.

Ok berbalik pada tajuk entri semula. Apa yang aku tahu pasal Darkbatman dot com ni? Ye jujur sejujurnya first benda yang aku tau pasal blog ni adalah blog yang murah hati, yang rajin wat give away kepada pelawat-pelawat. Terbaru, RM 50 akan diberikan kepada pengunjung ke 33333. Okeh sebelum tu dia bagi RM 30 kepada pengunjung ke 22222. Sangat murah hati kan?

Ok tu la benda first yang aku tau pasal blog tu. Tapi sejak yang aku join nak jadi pelawat ke 22222 tu, aku mula la explore blog dia ni, baca entri2 lama dia. Mak aih..best jugak. Macam-macam cerita macam-macam tips. Aku paling suka ayat dia "abg nak lebih-lebih datang jumpa mak mintak sayang" kat entri ini. Haha siyes lawak tetapi sangat sesuai dan padan ye.

Selain tu, darkman ni jugak rajin kongsi tips2 jaga badan. Ko tengok je la badan dia yang berketul cam ne kan. Memang sesuai la bagi tips2 ni. Aku rasa dia ni dari kecik ada cita-cita nak jadi superman atau badman la. Korang tak percaya? Tak percaya, sila la menyelami blog beliau dan rasakan sendiri aura nak jadi superhero pada beliau..huhu

Sekian, itu sahaja ulasan sahaye untuk tajuk entri ini. Mekasehhhhh.. =)



3 comments:

NeenaAnuar said...

neena ade gak teringin nak buat contest.. tapi takder idea lah nak buat contest apa.. hehehee..

btw.. memang menarik gak kan blog dia..

Elya Roza said...

ermm...femes kee blog tu dear?

darkbatman said...

update en3 awk.hehe..thx support saya yer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails