Followers

Monday, April 5, 2010

My Favourite Sport

Instanst Cash Blogging dah pun sampai minggu ke enam. Untuk tajuk minggu ni, aku akan cerita pasal My Favourite Sport atau dalam bahasa melayunye sukan kegemaran aku lah.

Okeh, sebenarnya aku ni bukan la pengemar sukan sangat. Kalau suroh aku main bola baling ke, hoki ke, sumpah aku tak reti..hehe. Memang buta sukan la pendek kate.

Tapi, dalam banyak-banyak sukan, ada juga yang aku suka. Sukan yang mudah dan tidak mencederakan iaitu badminton. Mane bleh tak minat langsung bersukan weh, tidak mengamalkan gaya hidup sihat tu namanya.

Oleh kerana aku seorang wanita berkerjaya (la sangat.........) yang pagi-pagi buta dah terpacak kat opis dan menjelang senja baru sampai rumah, maka masa untuk bersukan hanyalah di hujung minggu sahaje. Selalunya pagi sabtu dan ahad ke taman, berjoging 1,2 round lepastu baru la main badminton ngan mak dan adik.

Bukan main seronok bermain, sampai deras je peluh mengalir. Seronok sungguh bila berpeluh. Rasa sihat je.. Macam terbakar lemak-lemak (macam je la.. padahal lemak tetap tepu di situ okeh..)

Dalam situasi peluh yang deras mengalir, adalah wajib bau yang sangat lah tidak best dihidu akan muncul selepas kita bersungguh bersukan. selain badan melekit dengan peluh, bau yang tidak best itu juga mendatangkan ketidakselesaan.

Untuk mengatasi masalah tersebut, Adidas telah melancarkan produk terbarunya iaitu Adidas Action 3 Anti perspirant spray yang sangat best. Adidas Action 3 adalah the best Adidas's defense againts sweat with triple action. Sangat sesuai untuk mengatasi masalah tidak selesa akibat daripada peluh.

Selain itu, Adidas Action 3 juga terdiri daripada beberapa produk lain yang di khaskan untuk lelaki dan wanita. So mau promote juga la gambar produk - produk Adidas Action 3 ni. So tunggu ape lagi? Kasi cube try test la...huhu =)


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

4 comments:

Ken Wooi said...

used to play bandmiton when i was in high school.. not anymore =)

laGenDA KodOk HijAU said...

belikan satu set untuk diriku..kami kaum kodok pon nak juga barangan manusia

Nurul Harun said...

hehehehe, project alpha.

good luck, sis ! (;

Dila Writer said...

Hah.. sape kate main badminton tak leh cederakan orang?? teringat masa kecik2 main badminton wakil sekolah. siap ter'smash' belakang kepala member masa main doubles lawan antara zon :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails