Followers

Monday, April 12, 2010

No Strings Attached


Sudah sampai Minggu ke 7 rupanya Instance Cash Blogging ni. Minggu ni aku nak mengupas tajuk 'No Strings Attached'. Okeh mari baca apa yang nak aku bebelkan minggu ini berkenaan ini tajuk. Setelah membuat review, bolehlah aku membuat sedikit ulasan di sini.

No Strings Attached ni merupakan satu slogan la kiranya untuk promosi W1GGY plans oleh P1wimax. P1Wimax kini memperkenalkan plan terbarunya iaitu W1GGY plan yang mana memberikan keselesaan kepada pengguna sesuai dengan slogan nya itu.

No Strings Attached bermaksud tiada kontrak dan limitation kepada pengguna dari segi kelajuan dan kuota penggunaan tertinggi. Jadi, pengguna pun bolehlah melayari internet dengan senang hati kat mana-mana je ya. Memang No Strings Attached sungguh.


Selain tidak terikat dengan kontrak, W1GGY modem juga akan disewakan secara percuma. Bercakap pasal modem dia ni, sangat la cool. Dah la warna hitam, nampak sangat la smart gila. Dah smart gila pulak kan, over la tu..haha. Saiz dia pun comel lote sahaje dan sangat portable okeh.


Sesuai dan memudahkan untuk di bawa ke mana sekali pun. Itu lah yang kita cari kan. Nak berblogging kat mana pun dah tak jadi hal la lepas ni asalkan ada coverage okeh. Cucuk je kat laptop, boleh guna dah. Lepas ni boleh la update blog setiap jam kan..haha

Ada tiga plan yang boleh kita pilih samada W1GGy 59, W1GGY 89 ataupun W1GGy 129 bergantung kepada kehendak dan kemampuan kita. Untuk W1GGY 129 Download speednya 3 Mbps dan bayaran bulanan sebanyak RM 129 sahaja.

Untuk W1GGY 89 pula download speed 1.5 Mbps dan setiap bulan harus bayar RM 89 sahaja. Nak lagi murah? Ha hambik la plan W1GGY 59. Dengan bayaran RM 59 sebulan dan kelajuan 600 Kbps. Ok la tuh. So apa tunggu lagi. Pilih jangan tak pilih kak oii.


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.



2 comments:

Ken Wooi said...

happy earning =)

Unknown said...

c0verage nya meluas x??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails