Followers

Sunday, August 8, 2010

Aku Marah! Aku Benci!

1. Penzina yang buang bayi!
2. Bapa perogol anak kandung!
3. Peragut bangsat!

Aku sangat marah! Sangat geram baca surat khabar berita pasal ni setiap hari.

Penzina tak guna! Bersedap-sedap tak ingat malu, tak ingat dosa tak ingat akibat. Keluar anak kau buang dalam longkang! Manusia keji terkutuk!

Bapa binatang! Anak sendiri kau buat tempat lepas nafsu serakah. Ape nasib anak kau lepas ni. Terpaksa berbapak kan binatang macam kau!

Peragut hina! Sampah masyarakat. Menyara hidup dengan kesusahan orang lain, tak ada peri kemanusiaan. Keji! Keji! Keji!

Kenapa perlu wujud manusia-manusia macam ni dalam dunia? Eeeeeeeeeeeee geramnye aku! Nak je aku korek mata diorang ni pakai tumit kasut 4 inci yang tajam tu!

Eee sumpah aku geram bila baca berita macam ni!

p/s : aku hina orang jahat je.. melampau sangat tak?

2 comments:

EYANG RESI 313 said...

Hal yang paling penting dapat dilakukan seorang ayah untuk anank-anaknya adalah mencintai ibu mereka; dan hal paling penting yang bia dilakukan seorang ibu untuk anak-anaknya dalah mencintai ayah mereka. Cara ini anak merasa ibu dan ayah akan bersama-sama memberikan rasa aman dan dia tidak akan menghadapi trauma harus memilih antara orangtua mereka.

kodok hijau the ghost writer said...

sabarrrrrrrrrrrrrr..sabar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails