Followers

Monday, August 23, 2010

Video Abang Comel Miming - Mesti Tengok =)



Sekali tengok aku rasa kiut miut comel gilak abang berdua ni..haha.. Dua kali tengok comel lagi.. 3 kali tengok tak bape comel dah.. Haha.. kasik tengok la.. Anak sape la ni tak ade kerja. Sakit perut aku ketawa... Hadoi la abang yang beraksi comel...

3 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. dah giler feymes dua org ni. ada lagi video lain yg diorang buat. kelakar seyh.. hahaha

Melissa Mjb said...

tak tahu lah kan kenapa. macam rasa nak tampar jek dua ekor mamat tu. over tau. kalah i. HAHA.

kodok hijau the ghost writer said...

gelak banyak byak bulan pose tak makruh ke pose nanti hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails