Followers

Wednesday, August 4, 2010

Pergi La Mintak Makan Kat Laki Kau, Dah Lapar Tau Pulak Balik Rumah

Pandaaaaaaaai.. Keluar cari jantan sampai 3 hari 3 malam tak balik rumah, tak makan tak ape kan. Dah lapar tau pulak balik rumah terjerit tepekik telolong mintak makan.... -- Bebel mak aku sambil mengoreng ikan subuh tadi.

Memang mak.. Gedik betina sorang ni. Tak cukup umur lagi dah miang. Sekali dua pulak tu jantan die layan. Bajet hot la tu.. Orang suroh balik buat bodoh je. --- Aku menyampuk memberi sokongan padu kepada emak.

Miaww... Miauuuuuu... Miauuuuuuuuu.. Miauuuuuw.... Si Bulat kucing itu menjawab sambil tarik-tarik kain batik mak aku yang sedang mengoreng ikan untuk beliau. Marah-marah seorang mak tetap jugak masak untuk kau subuh-subuh tau Bulat...

Eh mak kau ke? Mak aku la.. Kau tu cuma anak kucing angkat jek tau..

p/s : Geram, kecik-kecik lagi dah gatal nak berlaki..


5 comments:

ataicha said...

ingat sapa tadi yg duk bebel.. kucing rupanya...

Kamsiah said...

salam...
akak paling tak tahan kucing mengesel2 kt kaki..rimas..

sI tEDI said...

bulat mkan ikan goreng? ekekekeke
rebus dia x nak ke?

ayisy said...

Kih3! Kucing mmg begitu. Eh, nak bagi kucing makan siap gorengkan ikan? Wah! Rajinnya.. Huhu...

kodok hijau the ghost writer said...

ala kucing tu gatal ..ikut pemiliknya kot hahahahah jgn maree hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails