Followers

Monday, August 16, 2010

Mereka Suka Ye Perli Sahaye

Orait, kalau korang perasan kan, kat menu atas kat blog ni ade menu 'Hubungi Aini' kan. Kat situ adelah link untuk form pertanyaan atau cara nak hunungi aku secara tertutup lah kan..

Jadi berikut adalah antara mesej bernas tak bernas lah kan yang aku dapat dari form tu. Hai sakit ati ade, geram ade, nak ketawa jahat pun ade ni. Jahat pasal ape? Pasal ade orang yang nak kena siku jap lagik..haha

Soalan pertama. Okeh name dan email memang sah dari future husband terchintak. encik hilmi. Jawapan untuk soalan tersebut adalah sudah tentu2 la Love u so much abg.. cehcehceh..



Soalan seterusnya. Maisarah anuar kesayangan. Okeh subject itu memang PERLI TAK BOLEH BLAH kan mai......... Nasib baek aku sayang ko. Bulan pose ni, gosip2 tak ade tau.=)

Okeh datang lagi dari encik hilmi. Konon name awak dak kurus ye? Jadi sahaye ialah dak gemok kan? Itu yang awak maksudkan kan?? Tak ape, tak pe, nasib baik mesej awak menyejukkan hati saye =)

Next. Sekali lagik. Ni memang berterus terang gila babas punya boypren tau! Gemok gemok jangan buat main tau. Nanti saye merajuk setaunnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

p/s : Tak baik kan encik hilmi dan cik mai ni perli-perli aku kan.. Sian aku..huhu

2 comments:

Ckin Kembaq said...

haduss..lawak btui..hehe

Nadiene said...

nak manje2 je tu,, heee

Jemputan kepada semua blogger:
kontest contact lens raya!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails