Followers

Sunday, August 1, 2010

Sejuk Mata Pandang Isteri Imam Muda - Sungguh Cantik Sungguh Ayu

Jumaat lepas tengok Final Imam Muda. Sape tak tengok memang rugi. Rasa memang padan Imam Muda Asyaf memang. Suka tengok cara dia. Nampak sangat ramah dalam berdakwah. Masa buat tugas khas kat kampung dia tu, masa dia ke sekolah tempat dia pernah mengajar tu, bukan main dapat sambutan, macam artis. nampak sangat dia sangat di senangi ramai.

Eh selain Imam Muda yang berdua tu, aku rasa siapa yang tengok Imam Muda Akhir tu mesti perasaan satu benda yang menarik ni. Isteri Imam muda la. Subahanallah, cantik sungguh isteri Imam Muda Hizbur. Pekerti dia pun aku yakin secantik wajah dia.

Gambar kredit to Sharing Is Power

Pertama kali kamera tv hala ke muka Isteri Imam Muda Hizbur yang cantik ni, sikit pun wanita itu tak pandang kamera, tunduk je. Tapi dalam tunduk tu nampak jugak wajah putih mulus dan hidung mancung dia. Masa tu spontan aku cakap Ya Allah cantiknye!

Gambar kredit to Kak Ina KL

Memang cantik. Dengan bertudung labuh tetap nampak sweet sangat sangat. Suka sangat aku tengok. Bila bercakap, halamakhai, lembutnye tutur katamu.. Untungnya Imam Muda Hizbur. Macam pinang di belah dua pasangan itu.. Perempuan Yang Baik Untuk Lelaki yang Baik kan?

Bagus la astro buat rancangan Imam Muda yang bagus ni. Membuka mata.. Lain dari yang lain.. Harap ada rancangan imam muda misim kedua pulak la lepas ni...

14 comments:

Sharinginfoz said...

memang ramai peminat imam muda, semoga rancangan ini akan diteruskan tahun berikutnya

nur aisya humaira said...

aah laa kak,sgt cantik...sejuk je mate tgk..;)

farhana_aziz said...

Ya Allah memang sejuk je bila pandang muka isteri Imam Hizbur ni.1st time tgk dlm paper.Memang suci bersihla kan muka dia.

Uruchimaru @ kf said...

seumpama bidadari dunia......

kodok hijau the ghost writer said...

aku pon pemalu jugak.. selalu jalan menunduk..malu ahhhh

♥S@R@♥ said...

sangt setuju..betudung labuh pun nmpk sangt cantik..
semoga pintu ht sara terbuka juga kearah itu..

kak ina kl said...

salam..suami yang baik selalunya mendapat isteri yang baik jugak kan.

iqbalsyarie said...

amazing~saya terlepas siri kemucank,tapi tengok kat u-tube saja..mmg menarik dan membuka mata~!

erm...bagus sgt rancangan ni...
Latest post:Pujian utk siapa?

beLLa said...

Perempuan Yang Baik Untuk Lelaki yang Baik.
setuju sgt! ;)

sejuk mata tgk isteri ye taw..

..nOj.. said...

betul. perempuan yg baik tuk laki yg baik. mmg comel isteri dia. sejuk mata memandang

Anonymous said...

"Wanita baik untuk lelaki baik dan lelaki baik untuk wanita baik. kat blog ni insyaAllah terkandung penerangan surah an-nur ayat 26 secara sains
http://syurgadidunia.blogspot.com/search/label/SuamiIsteri

cik goyos said...

manis org nyer.. :)

cote said...

jiran saya... huhuhuhu

Anonymous said...

hi - re your " santon post" on wednesday please send me an email and we will get back onto you click on there link and you can see what they do
best regards
j dentims

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails