Followers

Tuesday, February 9, 2010

Aku Sedih Melihat Adegan Putus Cinta


Hari ini ada orang putus cinta. Bukan aku. Serius bukan aku.

Kasihan.. Aku kasihan pada lelaki yang ditinggalkan. Lelaki yang serius sudah merancang perkahwinan mereka. Kasihan.. Aku juga kasihan kepada perempuan yang meninggalkan. Kerana dia terlalu muda dan mungkin tidak tahu menghargai apa yang ada di depan mata. Aku pikir, dua tiga hari lagi pasti si perempuan akan terasa kehilangan lelaki itu..

Si lelaki.. Remuk sudah hatinya. Separuh gila melayan perasaan kecewa. Betapa dia sayang perempuan itu. Merayu-rayu minta diberi peluang.. Mengalir air matanya...

Aku... Turut sedih melihat orang kecewa..

Hari ini aku dapat lihat betapa seriusnya kasih dan sayang seorang lelaki kepada perempuan itu. Hari ini aku dapat lihat betapa susahnya untuk lelaki itu menerima kenyataan. Kecewa bila dibuang begitu..

Uhh..hati aku suda tersentuh.. =(

19 comments:

meera^da cute..*_* said...

huk huk...sedih lak...napelah jadi camnih..xsuke ckp awal2..

zool said...

Biasalah tu..

Armyrule said...

Sadis madis crita ini...siapakah gerangan lelaki itu...wahai lelaki itu, ayuh bangkit...cari lain ar...huhuhuhu

atreyu strange said...

Damn. Tak suke ending mcm ni. T__T

sI tEDI said...

semoga dia akan berjumpa wanita yg menghargai cintanya

touyakaruma said...

Urghhh kenapa benda seperti ini boleh berlaku , at least berlaku sebelum kawen.

Didi Nadhirah said...

sedey jugak tp lebih sedey gak bile tiada sesiapa di sisi...sok sek..
mek tok mana gmbr makan burger email me plss

azizan4444 said...

sedey la kn klau ad org cmni..ssh pnt die rancang..last2 dtgglkn tanpa sepatah kata..

azizan4444 said...

ssh la ad org cmni kan..laki penat2 rancang..sme2 stju..last2 dtgglkan tnpa sepatah kata..sape x sedey kn..hehee

konklusi,jgn caye 100%

ASaDa RyutaRo said...

hope girl tu cepat sedar sebelum laki tu hilang keyakinan..
hmm..

hafizmd said...

adeh..sedey plak citer ni..ayuh sang lelaki..bersedih 2-3 hari dah cukup..then bangun balik..ramai lagi yg baik..

Nabiel said...

lelaki ble dh syg!..cmtuh laa~hehehe

GeuMJanDi :)) said...

sdih jgk. sbb pernah rs semua neh

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

putus cinta memang perit tak hengat.. sedih woh!!

hajarus said...

harap semoga lelaki tu akan jumpa ngan wanita yang betul2 menghargai cinta dier... teruk la pompuan tu kan...

zella said...

sedih bile cite psl di tinggalkan ni...

LIP (^_^) said...

owh sungguh sedey..tapi percayalah pasti ada hikmahnya.........

zack zukhairi said...

takpe :) kalau pmpuan tu bukan jodoh die, sesungguhnya mungkin Tuhan tu menjanjikan seseoran gadis yang jauh lbh baik buat dirinya, :)

cikasutinggi said...

Salam.Sy baru je "putus" dgn dia bbrpa hari lepas.sedih giler.dia anggap sy kawan karib dia je setelah hampir setahun kami berkawan,dan dia kini da ada gf yg bru.series deep in my heart mmg giler sakit.mmg ckp scara luaran sy da lupakn dia tp bila mlm2 je kenangan datang,mula la sy jadi tidak kuat dan menangis dan menangis..da plbg cara sy wat utk lupakan dia...dugaan betul..sy da lepaskan dia..begitu juga dia sudah lepaskan sy dr hidup memasing.tp napa still rindu tu bertandang?perlu ke?huhuhuhu~~~~

"ya allah,kurniakan lah aku seorng lelaki yang menghargai,mencintai dan menyayangi aku sepenuh hatinya....ya allah,tabahkan la hati dan perasaan ku supaya tidak kembali lagi kepadanya dan redha atas segala yang berlaku..,"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails